klusser

De bestelde schroeven waren niet in stock (op website echte wel aangegeven als zijnde in stock).
Het Bedrijf heeft om aan de levertijd te kunnen voldoen een aanvaardbaar alternatief geboden en de minder kosten keurig en prompt gecrediteerd. Uitstekende service en concurrende prijzen

Bouwgroup bvba

Snelle levering, voor de aankoop van de pluggen was het een zeer goede prijs in vergelijk met mijn vaste leveranciers!

Voor de prijs van de schroeven heb ik vergeleken, deze zijn...

Voor de prijs van de schroeven heb ik vergeleken, deze zijn (momenteel) dezelfde als bij mijn vaste leveranciers

Heb de schroeven kampioen reeds aanbevolen bij een collega dakwerker!

Handelsonderneming en Camperbouw International

R.kool

Geen aflevering, dus geen spullen , project uitgesteld , dus slecht en geen response op email of de telefoon wordt niet opgenomen.

Wiel van Oijen

Ik heb schroeven besteld en deze waar snel in huis. Alleen jammer dat ik helemaal geen terugkoppeling kreeg over het bestelde en dat het verstuurd was. Dus je hebt geen idee wanneer het wordt... Ik heb schroeven besteld en deze waar snel in huis. Alleen jammer dat ik helemaal geen terugkoppeling kreeg over het bestelde en dat het verstuurd was. Dus je hebt geen idee wanneer het wordt bezorgd. Erg jammer!!

Bestelling niet één dag later besteld, maar vier dagen! Douane?

Dirk Wierda

Product is prieme
Snelle levering'ik ben zeer tevreden

Vreven global electricity

Goede en snelle levering

Mark

Kreeg een gedeelte van mijn bestelling idd een dag later geleverd. Zat een papiertje bij dat de rest een dag later zal komen. Maar helaas al weer 4 dagen verder en nog niet binnengekregen.... Kreeg een gedeelte van mijn bestelling idd een dag later geleverd. Zat een papiertje bij dat de rest een dag later zal komen. Maar helaas al weer 4 dagen verder en nog niet binnengekregen. Telefoonnummer gebeld die bij de email stond en dat nummer is niet in gebruik. Een 06 nummer op de website gebeld maar werd niet opgenomen en ben ook niet terug gebeld. Hoop dat ik mijn bestelling ooit nog binnen krijgt.