Ricardo

Zondag 19 November een bestelling gedaan.
Zondag 19 November een bestelling gedaan.
Netjes alle prijzen er bij en dan bij het afrekenen kom je erachter dat de prijzen op de site EX BTW zijn...... Serieus... dat staat nergens op de site dat de aangegeven prijzen REX BTW zijn. (zeer slecht dus)
Op woensdag 22 November een mail gestuurd "Tot op heden helaas nog niets binnen.
Hoe kan Dit?" geen reactie.
Om 15:00 uur nog een mail gestuurd ook hier kwam geen reactie op.
om 16:00 komt er een mail dat de bestelling is ingepakt, dit is en 2 dagen te laat als je binnen 24 uur wil leveren en stijlloos dat er niet gereageerd wordt op mail.
Dit is ook meteen mijn laatste bestelling.

Groot aantal schroeven besteld

Goede prijzen en snelle levering.

Mol

Maar iets meer filters om gerichter te zoeken zou handig zijn.
Soms als je de verkeerde keuze maakt kom je terug op n pagina en is je boodschappenmandje leeg, erg irritant

achapink

Niks mis mee keurig op tijd geleverd netjes bovendien

Jos Pothof

Erg ruim aanbod en prijsgunstig

De schroeven zijn van goede kwaliteit echter de service niet. Ik had begin september een bestelling geplaatst, drie weken later heb ik een mail gestuurd waarin ik vroeg wanneer ik het pakketje kon... De schroeven zijn van goede kwaliteit echter de service niet. Ik had begin september een bestelling geplaatst, drie weken later heb ik een mail gestuurd waarin ik vroeg wanneer ik het pakketje kon verwachten. Toen had ik twee dagen later het pakketje binnen. Echter de verkeerde kopmaat PZ ipv Torx.. Dit gemaild en zou twee nieuwe doosjes krijgen (service!) maar nu twee weken later nog geen nieuwe dozen en ze reageren niet op de mail en nemen niet op..

Goede kwaliteit maar echt een slechte service

Goede site, en de schroeven van wofix zijn prima prijs/kwaliteit
Snel geleverd !

De bestelling prima uitgevoerd en ontvangen.

Prima vlotte afhandeling