G.Kraaij

Uitsteken geregeld.
Goedkoop en snel geleverd.

Overzichtelijke website, groot assortiment aan schroeven, deze keer een foutje in de levering. Ik kreeg 3 doosjes 3,5 x 45 en 1 doosje 3,5 x 55 i.p.v. wat ik besteld had n.l. 2 x 3,5 x 45 en 2 x 3,5... Overzichtelijke website, groot assortiment aan schroeven, deze keer een foutje in de levering. Ik kreeg 3 doosjes 3,5 x 45 en 1 doosje 3,5 x 55 i.p.v. wat ik besteld had n.l. 2 x 3,5 x 45 en 2 x 3,5 x 55. Dit foutje is vergeven, ik heb hiervoor niet gereclameerd. Vorige keren is het altijd goed gegaan en ik vertrouw er op dat dit in de toekomst ook zo zal zijn.
Ben uiterst tevreden over Schroeven Kampioen.

F. van Breenen

Snel, goede kwaliteit en prijstechnisch interessant alleen heb ik van de 4 bestellingen die ik heb gedaan twee een incomplete levering gekregen

Berger Engineering

Goede bestelafhandeling, en snelle reactie.
Soms een cadeautjes in de doos zoals een rolmaat. Leuk!

Mark

Ik ben professioneel keuken monteur en doe al enkele jaren zaken met schroevenkampioen.nl
Ik heb veel merken schroeven geprobeerd en heb geconcludeerd dat de schroeven van wofix echt echt echt! De aller beste zijn .
Ik zou niets anders meer willen en raad iedereen deze leverancier dan ook van hart aan ! Ik beloof dat je er geen spijt van zult hebben ! In eerste instantie had ik ook zo mijn vraagtekens emaal geprobeerd ben je gegarandeerd om . ( de bij behorende bitjes zijn ook top(!)

Bestelde schroeven zijn goed en vlot geleverd

Meijer

Geageerd goed

Maar leverd niet altijd de juiste artikelen

Top producten tegen lage prijs!

wow! keukens

Top kwaliteit schroeven tegen zeer scherpe prijs, en snelle levering al 1/1/2 jaar vaste klant