Susanne

Uw ervaring

Positieve ervaring. Betrokken, meedenkend, snel en kundig.

Dennis

Over het algemeen prima

Uw ervaring

Probleemloos het proces doorlopen. Goed geïnformeerd, kennis van zaken. In ons geval werkten beide partijen goed mee, wat het proces vergemakkelijkt. Het online intake gesprek was zeer prettig. Probleemloos het proces doorlopen. Goed geïnformeerd, kennis van zaken. In ons geval werkten beide partijen goed mee, wat het proces vergemakkelijkt. Het online intake gesprek was zeer prettig.
Op sommige momenten wel tijd verloren dat het dossier bij 'scheiden-online' niet direct behandeld werd. Dit zorgde voor enkele weken vertraging en is voor verbetering vatbaar.
Een aantal keer telefonisch contact opgenomen. De dame aan de telefoon was erg zakelijk, beetje kil. Dit kan vriendelijker en toegankelijker. Het proces waar je in zit is al verveld genoeg.

Cristina Garcia Garcia

Goed en snel

ik heb goede revering

Bert Kerseboom

Positieve ervaring

Michel heskes

Snelle scheiding

Uw ervaring

Goed en duidelijk bij de start van de scheiding
Gesprek duidelijk over wat we moesten doen en snel afgehandeld

RON

Geweldig

kort, snel, en bondig

Leon

Vervelende business

Uw ervaring

Wel goed maar valt altijd tegen

L.A. Brand

Geruisloos scheiden

Uw ervaring

Realiserend dat wij de optimale doelgroep zijn voor een simpele scheiding (geen minderjarige kinderen en vooraf volledige overeenstemming over de rechten en plichten) de meest voor de hand liggende... Realiserend dat wij de optimale doelgroep zijn voor een simpele scheiding (geen minderjarige kinderen en vooraf volledige overeenstemming over de rechten en plichten) de meest voor de hand liggende weg.

Cvr

Heel makkelijk en snel!