2024 beoordelingen

verwerkingssnelheid:
klantvriendelijk:

2024 Reviews

De overzichtelijke, directe, zakelijk aanpak.

Twee videobanden naar tevredenheid late digitaliseren.

Continental Sound

Snel en goed

Mia Lepelaar

Videoband naar USB stick, snel en goed overgezet

j. den Dekker

Snelheid, precisie, klantvriendelijk

Professionaliteit en klantvriendelijkheid

8mm film. Inderdaad snel, maar aan de zijkanten van het beeld zijn de perforaties van de film zichtbaar. Storend en jammer

Reactie Scanit.nl:

Dank voor uw beoordeling!
Door voor u gedigitaliseerde films zijn dubbel 8 films uit 1938, mooie historisch beelden!
In tegenstelling tot super8 films is bij deze dubbel 8 films het beeld...
Dank voor uw beoordeling!
In tegenstelling tot super8 films is bij deze dubbel 8 films het beeld opgenomen "over de gaatjes heen". Dit wil zeggen dat het vastgelegde beeld deels om de gaatjes in de film is vastgelegd. Bij het afspelen op een projector is dit niet zichtbaar, daarbij valt namelijk rondom een deel van het beeld weg. Bij het instellen van onze scanners zorgen we ervoor dat het maximale beeld zichtbaar is, zodat niets van het vastgelegde beeld verloren gaat. Het gevolg is bij uw films dat het gaatje van de dubbel 8 film links in beeld inderdaad deels zichtbaar is.
Gezien uw opmerking begrijpen we dat u dit storend vind en dat u er de voorkeur aan geeft dit gaatje niet te zien en liever een klein deel van het beeld mist.
Aangezien we altijd enkele weken een back-up van geleverde beelden bewaren hebben we inmiddels uw opnamen "bijgesneden" en u een nieuwe versie aangeboden waarbij het gaatje in de film niet meer zichtbaar is.

Snel en goed. 8mm film gedigitaliseerd.

De "vaste" kosten zoals aangetekende verzending en opslaan op USB-stick stonden niet op de offerte, wel op de rekening.

Reactie Scanit.nl:

Dank voor uw beoordeling!
De kosten voor verzending staan inderdaad niet op de offerte, daar staat wel aangegeven "Eventuele verzendkosten zijn in deze offerte niet meegenomen"....
Dank voor uw beoordeling!
Dit is absoluut niet bedoeld om achteraf toch verborgen kosten te kunnen berekenen, maar omdat niet alle opdrachten per post worden aangeleverd, er wordt ook een groot deel afgegeven en opgehaald bij onze studio in Zevenbergen, in dat geval zijn er vanzelfsprekend geen verzendkosten. Verder kunnen kleinere opdrachten soms als brievenbuspakje worden verzonden als er geen voorkeur voor een aangetekende zending is, de kosten zijn dan weer anders dan voor een groot aangetekend pakket.
De kosten voor het opslagmedium hadden wel op de offerte moeten staan, als dat niet het geval was, dan hebben we daar helaas een fout gemaakt bij het samenstellen van uw offerte, waarvoor excuses!
Deze kosten staan overigens wel op onze website, maar hadden absoluut op ook uw offerte moeten staan.

Peter D

Service en snelheid