2036 beoordelingen

verwerkingssnelheid:
klantvriendelijk:

Snel en goed. 8mm film gedigitaliseerd.

De "vaste" kosten zoals aangetekende verzending en opslaan op USB-stick stonden niet op de offerte, wel op de rekening.

Reactie Scanit.nl:

Dank voor uw beoordeling!
De kosten voor verzending staan inderdaad niet op de offerte, daar staat wel aangegeven "Eventuele verzendkosten zijn in deze offerte niet meegenomen".
Dit is absoluut niet bedoeld om achteraf toch verborgen kosten te kunnen berekenen, maar omdat niet alle opdrachten per post worden aangeleverd, er wordt ook een groot deel afgegeven en opgehaald bij onze studio in Zevenbergen, in dat geval zijn er vanzelfsprekend geen verzendkosten. Verder kunnen kleinere opdrachten soms als brievenbuspakje worden verzonden als er geen voorkeur voor een aangetekende zending is, de kosten zijn dan weer anders dan voor een groot aangetekend pakket.
De kosten voor het opslagmedium hadden wel op de offerte moeten staan, als dat niet het geval was, dan hebben we daar helaas een fout gemaakt bij het samenstellen van uw offerte, waarvoor excuses!
Deze kosten staan overigens wel op onze website, maar hadden absoluut op ook uw offerte moeten staan.

Score voor Scanit.nl: 4/5
Beveelt u dit bedrijf aan Ja