2024 beoordelingen

2024 Reviews

Arnold Krijnen

Snelle en goede service

Uitvaart Company

Wij hebben door jullie voor families die wij begeleiden bij uitvaarten oude foto’s en video’s laten digitaliseren. Jullie hebben dat goed en heel snel (dat laatste bij het regelen van uitvaarten... Wij hebben door jullie voor families die wij begeleiden bij uitvaarten oude foto’s en video’s laten digitaliseren. Jullie hebben dat goed en heel snel (dat laatste bij het regelen van uitvaarten heel belangrijk!) gedaan. Fijn voor families om de oude beelden weer in mooie kwaliteit te zien. Namens hen en onszelf bedankt!

Jos Krens (JJR)

Vriendelijke ontvangst bij uitleg opdracht(en).

Herman Boiten

Snelle en accurate levering

Pavlov

Zeer goed ingescand, snel en zelfs de juiste bestandsnamen

M. Willekes

Open communicatie en snelheid

Drie videobanden gescand. Wellicht beter contact opgenomen met mij aangezien twee videobanden dezelfde inhoud hadden.

Reactie Scanit.nl:

Dank voor uw beoordeling!
Dank voor uw beoordeling!
Vervelend als er twee identieke banden zijn verwerkt. We proberen altijd te voorkomen dat we, door klanten onbedoeld aangeleverde duplicaten, zonder overleg met de klant, twee keer te doen.
Ik zie dat uw banden allemaal een andere titel op de band hadden en dat er geen opmerking bij de opdracht was gemaakt, hierdoor zijn bij ons helaas geen alarmbellen afgegaan dat het om identieke opnamen zou kunnen gaan, waardoor ze inderdaad beide zijn gedigitaliseerd.

Stefan/Amsterdam

Snelle en betrouwbare digitalisering van drie grote enveloppen met persoonlijke familiefoto's.

Jacques Geurts

Conkreet met beoordelen opdracht en offerte verstrekken. Ook het werk wordt snel en accuraat uitgevoerd