Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

janine

Super vlees . lekker veel bite en smaak,

?

jammer dat de verpakking niet herbruikbaar is

ja

Ria

Ik ben zeer tevreden over SEKK. Een eerlijke en heerlijk stukje vlees, zoals vlees behoort te zijn.
Je proeft het grote verschil met vlees uit de super en zelfs van de slager. Ook tijdens het braden ruik je het verschil, dit vlees ruikt tijdens het braden zoals het vroeger thuis rook, wanneer mijn moeder vlees braadde.
Het is ook fijn om te weten waar het vlees vandaan komt en dat de dieren een goed en vrij leven gehad hebben.
Kortom, ik wil geen anders vlees meer dan alleen van SEKK.

Snelle bestellingen plaatsen en direct een mail wanneer je de bestelling kunt verwachten. Waar ook aan voldaan wordt.

Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeer makkelijk in gebruik.

Heleen Schuilwerve

De snelle reactie op een bestelling en de wijze waarop ik op de hoogte wordt gehouden over mijn bestelling

De mogelijkheid om een vastgesteld pakket te bestellen of zelf een pakket samen te stellen vind ik geweldig ! Ook de mogelijkheid om varken , rund en kip te kunnen bestellen binnen één site, vind ik... De mogelijkheid om een vastgesteld pakket te bestellen of zelf een pakket samen te stellen vind ik geweldig ! Ook de mogelijkheid om varken , rund en kip te kunnen bestellen binnen één site, vind ik heel handig!

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja, het is makkelijk in gebruik

John van Gerven

Top vlees en super goede service

Hoge kwaliteit vlees. Hele goede communicatie.

Ik krijg iets te veel email over een aandeel in de onderneming.

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Zeer goed verpakt. Echt gemakkelijk.

Lia Brekweg

Ik heb alleen maar positieve ervaringen na 3 bestellingen. Heerlijk vlees. Goed verzorgd etc.

Heel duidelijk inrichting van de website. Ook leuk dat er zelfs recepten op staan

Ga zo verder

zeker

Martin dekkers

Goed betrouwbaar bedrijf, heeft ontzettend lekker en goed vlees👍

Fijn geportioneerde pakketten

Zou het niet weten, het is perfect

Porties

coby van der kooy

Keurig verpakt zoals aangegeven en heerlijk van smaak

verser kan bijna niet

recycle dozen

jazeker

M.A.Fokkema

Wij zijn gelukkig dat wij dit bedrijf hebben ontdekken.Enkele weken terug ons eerste pakket besteld en gekregen en zijn zeer tevreden over het echte vlees ( niet opgefokt ) we krijgen ons vlees nu... Wij zijn gelukkig dat wij dit bedrijf hebben ontdekken.Enkele weken terug ons eerste pakket besteld en gekregen en zijn zeer tevreden over het echte vlees ( niet opgefokt ) we krijgen ons vlees nu weer gaar zo het hoort.Ons tweede pakket is nu onderweg kunnen we weer een maandje vooruit.HARTELIJKE DANK VOOR JULLIE SERVICE.
groet fam. Fokkema

goede contacten ook via de telefoon

Ik kan vaak de hele nieuwsbrief niet lezen soms maar 5 regels op de telefoon wel op de P.C. niet.

ja TOP

Ton Trum

Zeer goed

Goed vlees voor goede prijs, als vlees bijna niet krimpt in de pan en het een goede smaak heeft dan ben ik tevreden Laat andere maar denken dat een supermarkt goedkoper is

zeer goed

john