Samenstelling van het vleespakket
Kwaliteit van het vlees

Tom van Steensel sr

Goede telefonische voorlichting producten en werkwijze over"samen een koe kopen" Heb medio jl december voor bijna 2 maanden vlees bij u gekocht!! . Dus binnenkort gaan we weer bestellen.

telefonisch contact/info

Meerdere bezorgdagen; en ook kleine bestellingen incl bestelkosten mogelijk laten zijn

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Fileelapjes blijven na het bakken taai Dit ondanks voorbereidingen voor mals vlees!

de Beer

Zeer tevreden over de kwaliteit en bezorging.
Goed verpakt met duidelijke etiketten.

Super kwaliteit vlees

Ga zo door, we zijn zeer tevreden!

Ja

Ph. Kieviet

duidelijkheid

contact met koeriers bedrijf is niet helemaal duidelijk.
kreeg bericht dat de levering een dag later zou worden. nog diezelfde avond werd het bezorgd.

prima

Reactie Samen een koe kopen:

Dank voor uw beoordeling. Graag zou ik willen reageren op twee punten:
Dank voor uw beoordeling. Graag zou ik willen reageren op twee punten:
1. de samenstelling van het vlees pakket kan door ons zijn bepaald, maar er bestaat ook de mogelijkheid om de samenstelling van uw vleespakket geheel zelf te bepalen. Zowel kwa vleessoorten als wel van de gewichten per stukje vlees en de hoeveelheden waarin ze vaccuum verpakt moeten worden. Misschien een idee voor een volgende keer.
2. Mocht er om een of andere reden geen levering plaatsvinden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht en zal er een nalevering plaatsvinden. In de tussenliggende periode staat het vleespakket in een koelhuis waardoor de kwaliteit is gegarandeerd. Maar bij vragen zijn wij altijd bereikbaar :)
Vriendelijke groet Kirsten Marsman

Monica

Love the meat quality and service

good meat quality, good variety

I would like to see chicken/beef/pork bones in the offer, to make bouillon/stock. Also more smoked products.

ja

Verginia

Wij hebben heel prettige ervaring met "Samen een koe kopen". Het kiezen van de producten op de website is een belevenis en voorproefje van het ontvangst van de bestelde producten. De informatie bij... Wij hebben heel prettige ervaring met "Samen een koe kopen". Het kiezen van de producten op de website is een belevenis en voorproefje van het ontvangst van de bestelde producten. De informatie bij de producten vóór het maken van een keuze; de keuze wat porties betreft; de manier waarop de producten verpakt zijn. Dat maakt het wachten op de bestelling lekker spannend.

Porties voor kleine gezinnen. Uitgebreid productinformatie. Recepten voor bereiding van de producten. Wijze van verpakken voor bezorgen.

Ja

Yolanda Noom

Wat een heerlijk vlees, ouderwetse smaak ook voor de vleeswaren. Wij genieten er iedere dag weer van.

Goed, eerlijk en heerlijk vlees, je kan zelf de porties aangeven, duidelijke website, leuke recepten en een perfecte communicatie en bezorging.

Tot nu toe niet wij zijn zeer tevreden.

Zeer gemakkelijk.

van Giessen

Mooi op de afgesproken tijd -netjes verpakt

zie boven

ja

Van Schaik. (Geen bedrijfsnaam )

Super kan niet anders zeggen.

Snel en netjes verzorgd.

Op moment geen.

Jes.

c.w. hengstmengel

Prima in orde

goede aflevering

vooral doorgaan

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

altijd vlees bij de hand

Ineke Agricola

Super alles. Alles heerlijk van smaak. Goed verpakt en met zorg bezorgd.

Losse verkoop, zelf samen te stellen.

Wij vinden de schouderkarbonades echt heel erg lekker, maar wel een ietsje te groot, maar daar is denk ik weinig aan te doen.☺️

Vindt u het gemakkelijk in gebruik?

Ja zeer makkelijk en snel te ontdooien.