Salut

Grote keuzemogelijkheid, eenvoudige tools om het produkt naar eigen wens aan te passen, snelle levering proefexemplaar, snelle levering bestelling.

Geef klanten desnoods mogelijkeheden eigen basisontwerp aan te leveren
bv vorm van de kaart - trapezoid
achtergrond voorkant kaart

Mooij

Top geregeld! Snel.. werd meegedacht

Heel goed bedrijf

Onderstal Uitvaartzorg

Mijn ervaring is goed. Bij vragen is Salut snel bereikbaar en hulp is snel voorhanden. Kwaliteit van de kaarten is uitstekend voor een zeer nette/scherpe prijs.

Goede/snelle bereikbaarheid, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Prijs is vaak lager dan bij andere drukkerij terwijl de kwaliteit van de kaart (dikte papier, soort papier) uitmuntend is.

Tijdvak-levering, maar voor zover ik heb begrepen komt dit spoedig. Meer aanpassingsopties m.b.t. opmaak kaarten. (tekst in andere vorm, meer bewerking van foto's mogelijk etc.)

Eerste keer dar ik bij dit bedrijf terecht kwam.Goede website,mooie kaarten.

Snelle service. Klantgericht

telefonische bereikbaarheid verbeteren. Tweemaal getracht te bellen, tweemaal bericht dat het om 18.00 uur gesloten is. Jammer

Snelle levering en heel mooi dat een proefdruk mogelijk is.

Service en snelle levering

Goed gedrukt maar wel te duur

goede interface, zelf kaartjes maken is makkelijk

jullie zijn te duur bij grote oplagen. Duidelijkere prijsopgaven op site zetten

Reactie Salut:

Beste Anoniem,
Beste Anoniem,
Hartelijk dank voor je review en feedback! Wat jammer dat je onze kaarten te duur vindt. Omdat het om rouwkaarten gaat en daar vaak enige tijdsdruk bij zit, bieden wij veel extra service en dat zit bij de prijs inbegrepen. Zo kunnen we kwaliteit en snelheid bieden aan onze klanten, en daarmee zekerheid en rust. Hopelijk geeft dit meer helderheid.
Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Salut

Heldere site en snelle verzending

Snelle verzending. Snrl proefdruk in huis

Kaarten niet in standaardmaten. Zelf enveloppen kooen daardoor moeilijk. Klant is gedwongen ( dure) enveloppen van site te bestellen.

Carla

Mijn bestelling zag er perfect uit ook de afgesproken levertijd was prima op tijd

Alles was naar alle tevredenheid gegaan, het bestellen ging makkelijk, het resultaat zag er perfect uit en de kaarten werden precies op tijd geleverd

Overzichtelijke website.
Veel keus.
Goed werkende software.
Klantvriendelijk en behulpzaam aan de telefoon.

Uitstekende software.
Je krijgt wat er vooraf is beloofd en het zag er goed uit.
Snelle, goede levering.
Voorbeeldexemplaar werkt prettig.

Papier (envelop) uitzoeken blijft natuurlijk moeilijk via een website.
Eventueel nog 'n rouwenvelop aan het assortiment toevoegen; bv iets glanzend met een donkerblauw rouwrandje.