heer kuijlen

Uitstekend

heer van der Werk

Probleem snel opgelost. Volgende dag weer gebeld omdat het gat niet goed afgedicht was, dit is ook snel gratis verholpen.

heer Mol

Uitstekende monteur en alles vlot en netjes afgewerkt. KLSSE!!!!

heer Goede

De service is prima, alleen de monteur moet wel in zijn elleboog hoesten. Hij hoestte enige keren zelfs zonder zijn hand voor de mond te doen. Maar verder een prima mens, hoor! S.v.p. mijn naam in... De service is prima, alleen de monteur moet wel in zijn elleboog hoesten. Hij hoestte enige keren zelfs zonder zijn hand voor de mond te doen. Maar verder een prima mens, hoor! S.v.p. mijn naam in dit verband niet noemen!!!

Michael Polhuis

Via website vlot een afspraak kunnen maken voor later op hetzelfde dag. Nog geen 3 uur later en mijn verstopte goot was verleden tijd. Snel, efficient, ben zeer tevreden mee! Kan momenteel geen... Via website vlot een afspraak kunnen maken voor later op hetzelfde dag. Nog geen 3 uur later en mijn verstopte goot was verleden tijd. Snel, efficient, ben zeer tevreden mee! Kan momenteel geen verbeterpunten bedenken.

heer Rene

Afspraak online, snel, nauwkeurig

heer Notermans

Prettig eerste contact. Zelfde dag nog ter plaatse. Hele vriendelijke monteur en zeer kundig.

heer/mevrouw

Snelle service: afspraak dezelfde dag, probleem opgelost, goed advies

mevrouw Doddema

Vriendelijke meneer..