heer/mevrouwWieland

Top service. Zeer attente jongeman die plezier in zijn werk uitstraalde.

Richard

Klantvriendelijk en goede werk afleveren

heer/mevrouw kool

Goede service en oplossing van het probleem,nette monteur.

zuurhekwerken

De monteur deed zijn werk goed maar had verder geen corona aanpassingen

Ruud Schut

Snelle en goede service. Vriendelijke monteurs.

heer Timmer

Prima werk, netjes, binnen half uur probleem opgelost, uitleg gekregen, tips gekregen.
Kortom, betrouwbaar bedrijf.

Ralph

Dit bedrijf gebeld met de klacht dat de gootsteen niet meer doorstroomde. Toen het doormaken van de gootsteen met een frees geen effect had, is er geprobeerd het hoofdriool te frezen. Dit had geen... Dit bedrijf gebeld met de klacht dat de gootsteen niet meer doorstroomde. Toen het doormaken van de gootsteen met een frees geen effect had, is er geprobeerd het hoofdriool te frezen. Dit had geen enkel effect doordat de monteur (wat achteraf bleek) in de hemelwaterafvoer had gezeten met de frees. Gootsteen leek een constructief probleem te zijn wat ik zelf heb opgelost. Toen ik erachter kwam dat het hoofdriool niet was gefreesd maar de hemelwaterafvoer heb ik hierachter aangebeld, de bedrijfsleider vond dat ik moest weten hoe mijn riool in elkaar moest zitten... Ja als ik dat had geweten had ik geen gespecialiseerd bedrijf gebeld. De bedrijfsleider zei dat de monteur had gezegd dat toen hij de waterleiding aan het frezen was de gootsteen hierop reageerde... wat de grootste onzin is aangezien dit 2 aparte systemen zijn. Kortom: nooit weer!!! en zou dit bedrijf niemand aanraden. Dieven van je portemonnee zijn het!! Het is mij in ieder geval wel duidelijk waarom het vooraf betalen is. De bedrijfsleider is een zeer onvriendelijke leugenaar!

J8P

Je wilt je weekend niet in met een verstopping..vrijdag ochtend gebeld en binnen 4 uur geholpen. De telefoniste was duidelijk, de monteur een topper. Volledig en goed geholpen terwijl ikzelf in een... Je wilt je weekend niet in met een verstopping..vrijdag ochtend gebeld en binnen 4 uur geholpen. De telefoniste was duidelijk, de monteur een topper. Volledig en goed geholpen terwijl ikzelf in een teamsmeeting zat. Klasse RRS!

Susanne de Hoop

Keurige snelle service, vakkundig, prettig in de omgang en nette aflevering!