Walter

Vandaag is monteur Reno langs geweest om de verstopping te verhelpen, zeer kundige vakman werkt super netjes en het probleem was zo verholpen. Echt een aanrader!!

heer/mevrouw

Snel en netjes en dat op 2e kerstdag in de avond.

Bart Groesz

Laat in de avond een mail gestuurd en de volgende ochtend om 10 uur was er al iemand.

heer/mevrouw Beunder

Snelle service, duidelijke afspraken die ook worden nagekomen

M Ozen

Goed en vakkundig

heer Jungheim

Prima service. Aardig en deskundig personeel.

Bakhuizen

Vorige week dacht ik mijn riool te laten ontstoppen door SumUp riooltechniek, de heren waren 2 uur bezig geweest maar niet gelukt, kosten €300,-
Hierna RRS gebeld, een aardige man heeft deze...
Hierna RRS gebeld, een aardige man heeft deze verstopping in nog geen kwartier opgelost!! Heeft voor mij ook nog even in de badkamer gekeken, gewoon een behulpzame man en dit voor 105 euro.
In het verleden ook goede ervaringen gehad met dit bedrijf, het telefoon nummer heb ik opgeslagen.
Nogmaals bedankt.

L. de Vries

Duideliike voorlichting. Vakkundig en beleefde monteur. Heeft na de snelle oplossing van het probleem ook advies gegeven om dit probleem in de toekomst zo veel mogelijk te verminderen of te voorkomen.

Suzanne Verbeek

Prima, prettige medewerker. Netjes en snel gewerkt.

heer/mevrouwLarsen

Snelle service