heer Laparliere

Snelle reactie. Prima service.

mevrouw Doesburg

Goede kennis van zaken

mevrouw Goudswaard

Top

Koen Zomer

Zeer vriendelijk en goed geholpen in het weekend.

heer Pattiwael

Gewoon heel goed! Ze doen wat ze zeggen! De medewerker aan de telefoon legde mij duidelijk en rustig hun werkwijze uit en het kostenplaatje. RRS kon dezelfde middag nog een monteur sturen, maar dat... Gewoon heel goed! Ze doen wat ze zeggen! De medewerker aan de telefoon legde mij duidelijk en rustig hun werkwijze uit en het kostenplaatje. RRS kon dezelfde middag nog een monteur sturen, maar dat duurde een kleine 2 uur, of ik dat erg vond. Nee, wij wachten wel. De monteur stond met 1,5 uur op de stoep en had binnen 30 minuten de verstopping verholpen. Mooi binnen het half uur en geen verborgen kosten!

heer Bos

Prima geholpen. Ze waren half uurtje later dan verwacht maar ze hebben de verstopping heel snel verholpen en alles loopt weer als vanouds door.

Madelon Kirkels

Uitstekende, supersnelle service

F.C.Doesburg

Ben tevreden over het afgeleverde werk alleen de werkbon daar staan wat fouten op bij bevinden staat aangezien contante klant ik heb met de pin betaald en bij het blokje handtekening heeft de... Ben tevreden over het afgeleverde werk alleen de werkbon daar staan wat fouten op bij bevinden staat aangezien contante klant ik heb met de pin betaald en bij het blokje handtekening heeft de monteur getekend zelf heb ik dus niet getekend dat heeft hij mij ook niet gevraagd maar dat is administratief voor de rest zeer goed gedaan.

Ron

Prima, snel geholpen en verholpen