De Vreugd

De service en communicatie was super

Berkhoudt

Mooi op tijd aan het begin van het opgegeven tijdvak. Werkzaamheden werden netjes gedaan. Kosten conform de vooraf afgesproken tarieven.

Dennis van der Jacht

Vreselijke ervaring! Ik heb (de officiele!!) RRS ingeschakeld voor een ontstopping, maar ze hebben mijn leiding kapotgemaakt! Vervolgens doen ze er niks aan en laten ze me stikken! U bent... Vreselijke ervaring! Ik heb (de officiele!!) RRS ingeschakeld voor een ontstopping, maar ze hebben mijn leiding kapotgemaakt! Vervolgens doen ze er niks aan en laten ze me stikken! U bent gewaarschuwd!!!!

heer/mevrouw

Goede service

Hans Bloemen

Prima, snel, schoon en ter zake kundig

Mevr P Ponsen

Heel betrouwbaar degelijk bedrijf: Het begint bij de website: heel duidelijk, mogelijkheid van afspr maken en duidelijkheid over start prijs. De monteur komt op tijd. Is duidelijk een ervaren en... Heel betrouwbaar degelijk bedrijf: Het begint bij de website: heel duidelijk, mogelijkheid van afspr maken en duidelijkheid over start prijs. De monteur komt op tijd. Is duidelijk een ervaren en kundige man. En heel belangrijk, de monteur is een uiterst vriendelijke man die ook wat adviezen geeft. Dit bedrijf komt in mijn adressenbestand.

heer/mevrouw merema

Zeer goed en kundig