Mevrouw van Hamburg

Netjes vriendelijke vakman

heer/mevrouw kans

Vlotte service

heer/mevrouw lems

Super goede en vriendelijke service. Echt top!

Ad Schilperoord

Waren er snel en prima geholpen.

Heel netjes

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
In de afgelopen periode is uw firma vijfmaal langs geweest om een verstopping te verhelpen. Eenmaal is daarbij met een camera gezocht naar een oorzaak. De rapportage van dat kijkonderzoek was vluchtig geschreven en op diverse punten onduidelijk. Een bruikbaar advies na diagnose ontbrak. Op mijn aanvullende vragen werd vooral aangegeven dat ik vooral zelf moet bepalen wat ik laat vervangen.

Vanavond vond de loodgieter het nodig om een rommel achter te laten en zonder tekst en uitleg de woning te verlaten. Hij wilde het toilet naar de badkamer slepen en daar reageerden wij afwijzend op want eerdere loodgieters deden dat ook niet.

Het is de vraag of de verstopping nu wel definitief verholpen is.

Ik vind deze gang van zaken betreurenswaardig en onprofessioneel. Ik wens dan ook verder geen gebruik te maken van de diensten van RRS. Ik ga ervan dat ik noch de VVE beheersorganisatie een nota ontvangt voor deze matige dienstverlening.

P. Kuyper
Lloydstraat 26D

Floor

Ik had een afspraak tussen 08:00 en 12:00. De monteur was er om 17:00 nog steeds niet. Na meerdere keren gebeld te hebben (met verschillende smoezen) kwam de monteur om 18:00 opdagen;

mp zuur

Goed contact met de telefooniste de loodgieter was wel heel voorzichtig als of hij nog niet zo lang in dienst was maar hij ging wel profesoneel te werk gaf duidelijk aan wat hij deed en ging doen we... Goed contact met de telefooniste de loodgieter was wel heel voorzichtig als of hij nog niet zo lang in dienst was maar hij ging wel profesoneel te werk gaf duidelijk aan wat hij deed en ging doen we hadden aangegeven of hij helemaal naar beneden wou gaan met de veer maar toen het water ging lopen stopte hij met de veer hij was wel vriendelijk

/mevrouwHartkoren

Erg goed