Paul - Rotterdam

Top service. Snel ter plaatste. Verstopping in de riool snel verholpen. Zeer net en heel schoon gewerkt. Aanrader.

H. Brugman

Snel en correct.

heer/mevrouw

Nette service vriendelijk en prijstechnisch prima gewoon Zoals het hoort

andy

Prima en professioneel

A Severijn-Otto

Helaas heb ik RRS zelf moeten bellen om te horen waarom de monteur een uur na de afspraak nog niet was verschenen. Het schijnt dat wanneer er online een afspraak gemaakt wordt, je niet gewaarschuwd... Helaas heb ik RRS zelf moeten bellen om te horen waarom de monteur een uur na de afspraak nog niet was verschenen. Het schijnt dat wanneer er online een afspraak gemaakt wordt, je niet gewaarschuwd kan worden, dat het werk uitloopt. Dat is jammer. Hierdoor heb ik 3 uur beneden zitten wachten. De monteur was een vriendelijke, behulpzame man, die zijn werk goed heeft gedaan.

mevrouw Van den Hoven

Prima .Netjes geholpen.

De Ruijter

Snelle en goede afhandeling.
Personeel iets minder spraakzaam bij vragen.

heer/mevrouw

Heel goed! prima monteur, werkte snel en netjes

Heer/mevrouw

Mijn ervaring is zeer goed. Kreeg monteur Nourdin over de vloer. Met deskundig apparaat werd mijn riool nagezien. Veel goede tips gekregen. Bedrag viel reuze mee. Na einde werkzaamheden vroeg de... Mijn ervaring is zeer goed. Kreeg monteur Nourdin over de vloer. Met deskundig apparaat werd mijn riool nagezien. Veel goede tips gekregen. Bedrag viel reuze mee. Na einde werkzaamheden vroeg de monteur een dweil aan me om de vloer te dweilen . Er wordt overal aan gedacht bij RRS. Vooral met monteur Nordin. Zeker aan te raden.

Geen goede ervaring