heer Buursink

Planning ging wat moeizaam, maar uiterst tevreden over de uitvoering en expertise van de monteur. Vriendelijk en netjes.

Teun

Prima, als je het probleem niet zelf kunt oplossen.

heer/mevrouw

Snel, kundig. Keurig personeel

heer/mevrouw van Vuren

Helaas een erg slechte ervaring, niet geholpen met de verstopping maar wel laten betalen. De kruipruimte stond vol met rioolwater dat moest eerst weg zijn voordat ze iets konden doen. Naar een... Helaas een erg slechte ervaring, niet geholpen met de verstopping maar wel laten betalen. De kruipruimte stond vol met rioolwater dat moest eerst weg zijn voordat ze iets konden doen. Naar een oorzaak werd niet gekeken, meneer was zo weer weg. Ander ontstopbedrijf laten komen die wel met een camera de oorzaak heeft achterhaald. Rrs nooit meer voor mij.

Sander

Service is oke kwamen netjes optijd, echter om mu €115 te vragen voor iets wat niet een wc opstopping blijkt te zijn maar wat anders (dus probleem niet opgelost) vind ik jammer. Snap de... Service is oke kwamen netjes optijd, echter om mu €115 te vragen voor iets wat niet een wc opstopping blijkt te zijn maar wat anders (dus probleem niet opgelost) vind ik jammer. Snap de voorrijkosten maar de rest:(

Marcel vw

Geweest en 3 dagen later weer lekkage

heer/mevrouw Wennink

Goede service en snelle hulp

Broekhuis Houtbewerking

Joost Kenniphaas