heer Hessing

Prima service

heer/mevrouw Venderbosch

Deze medewerker was eerlijk en vakbekwaam ( voor zover ik dat kan beoordelen). Als de medewerker die vorig jaar bij ons is geweest eerlijk had gezegd, dat de riolering aan vervanging toe was en... Deze medewerker was eerlijk en vakbekwaam ( voor zover ik dat kan beoordelen). Als de medewerker die vorig jaar bij ons is geweest eerlijk had gezegd, dat de riolering aan vervanging toe was en niet; zo nu kunt u weer 10 jaar door, dan was ons deze ellende en kosten bespaard gebleven.

heer/mevrouw

Zeer aardige, correcte en bekwame monteur!

heer Heuvelink

Probleem snel verholpen

heer/mevrouw

De correcte hulpverlening

heer de Bruin

Ik had ondertussen de verstopping zelf al opgelost, maar had nog lekkende aansluitingen onder de wasbak in de keuken. Telefonisch overleg gehad, monteur toch laten komen. Uiteindelijk kon de monteur... Ik had ondertussen de verstopping zelf al opgelost, maar had nog lekkende aansluitingen onder de wasbak in de keuken. Telefonisch overleg gehad, monteur toch laten komen. Uiteindelijk kon de monteur een rubber vervangen en bleek er een onderdeel kapot te zijn. Volgens de monteur was dat overal verkrijgbaar. Aangezien het onderdeel niet meer normaal te verwijderen was, met gepast geweld door monteur van RRS laten verwijderen. 4 bouwmarkten, 2 installatiebedrijven, 2 groothandels en 2 keukenzaken afgelopen. Maar nergens onderdeel te verkrijgen. RRS gebeld. Die hebben van een zusterbedrijf wen loodgieter langs laten komen die het keurig heeft gefixt, alleen materiaalkosten hoeven te betalen bij 2e monteur. Keurig opgelost.

Dhr. Janzen

Online een afspraak in gepland en binnen zeer korte tijd al een monteur voor de deur staan! Super service!

R.ten Heggeler

Goede bereikbaarheid snelle oplossing van het probleem

heer/mevrouw A Klunder

Was gewoon prima