Alex

Erg tevreden, vriendelijke monteur, probleem opgelost

v d vegt

Ervaring met monteur prima.
rekening veel te hoog

heer/mevrouw Davelaar

Heel goed vriendelijk personeel

heer Vollenbroek

Goed. Kundig geholpen en de afspraken nagekomen.

heer/mevrouw

De monteur heeft zijn werk vriendelijk en vakkundig uitgevoerd.

Unveren

Zeer ontevreden. Planning niet op orde. Laten mensen wachten en komen niet opdagen. 9 uur wachten en niet kkmen oodagen vervolgrns 5 uur wachten en niet komen oodagen en nu weer wachtende. Bieden... Zeer ontevreden. Planning niet op orde. Laten mensen wachten en komen niet opdagen. 9 uur wachten en niet kkmen oodagen vervolgrns 5 uur wachten en niet komen oodagen en nu weer wachtende. Bieden geen exvuus aan, leven niet mee en geven grote mond terwijl hun planning er een zootje van maakt en logs niet juist woorden aangemaakt en hierdoor schukd aan klant geven

heer/mevrouw

De man heeft ons goed geholpen en het probleem verholpen. Man was vriendelijk en heeft advies gegeven

heer/mevrouw Meenhuis

Zeer tevreden

Kollmer

Vriendelijke man met duidelijke uitleg

Megan

Mijn ervaring bij RRS heb ik als zeer onprettig en klantontvriendelijk ervaren. Mijn afspraak stond gepland tussen 9 en 1 uur, voor de exacte tijd zou ik een sms bericht krijgen. Toen ik om half 1... Mijn ervaring bij RRS heb ik als zeer onprettig en klantontvriendelijk ervaren. Mijn afspraak stond gepland tussen 9 en 1 uur, voor de exacte tijd zou ik een sms bericht krijgen. Toen ik om half 1 nog steeds geen indicatie had ontvangen ben ik gaan bellen. De ‘klantenservice’ gaf aan dat ik de eerst volgende was en dat het rond 1u zou worden. Helemaal prima natuurlijk! Toen ik om 2 uur nog niets had gehoord ben ik opnieuw gaan bellen, ‘wij weten ook niet waarom de monteur er zo lang over doet, hij is nog altijd bij een klant’. Het enige wat ik kon doen volgens hun was wachten. En als het mij niet uit kwam moest ik maar voor een andere dag een afspraak in plannen. Pardon? Ik heb een verstopping, ik ben niet in de gelegenheid om nog een dag thuis te blijven en wil dat deze verstopping verholpen word!
Ik heb toen zelf het idee maar geopperd met de vraag of ze de monteur niet kunnen bellen waarna ze mij zouden kunnen voorzien van een update. Dit zouden ze doen, ze zouden mij terug bellen. Na 30 minuten ben ik nog steeds niet terug gebeld en ben ik zelf maar weer gaan bellen.. ondertussen is het na half 3. De monteur was dan eindelijk onderweg, ruim 1,5uur buiten het tijdvak zonder enige excuses.
De afspraak was dat hij zou bellen, 15 minuten van te voren als hij zou komen. Toen hij eenmaal voor de deur stond, besloot hij maar even te bellen, 15 minuten te laat dus. Vervolgens gaat hij op z’n gemak en maar al te rustig aan het werk… opnieuw zonder excuses.. toen hij eenmaal klaar was gaf hij aan dat z’n volgende klant had afgezegd ‘gelukkig maar, hij had toch geen zin meer’ dus dat kwam hem allemaal maar goed uit. Op de factuur is ook nog een onjuiste reden opgegeven voor de verstopping. Conclusie totaal geen aandacht voor klant en geen idee wat service betekent.