Is de bestelling naar verwachting geleverd?
Was het bestellen gemakkelijk?
Heb ik snel en adequaat genoeg gereageerd op vragen of opmerkingen?
Is tijdens het plaatsen van de bestelling en de levering voldoende info over verloop order gegeven?
Had u het gevoel dat u een veilige aankoop in mijn webwinkel kon doen?

Theo

Duidelijke omschrijving, correcte levering, goede communicatie

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Niets, alles verliep als een zonnetje

G. Rokebrand

Vriendelijk antwoord aan de telefoon. Snelle levering.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

1. Ik vind het heel vervelend dat ik -door te moeten betalen via Klarna- direct op hun mailinglijst kom te staan en veel ongevraagde en ongewenste mails binnen krijg!
2. bij de bestelling moest...
2. bij de bestelling moest ik aangeven waar ik het bezorgd wilde hebben. Ik koos voor een dichtbijzijnde drogist (omdat onze straat opgebroken is) maar ineens vond ik het pakketje in mijn brievenbus.
Dat was vreemd.

P. S.

Het assortiment reservelampjes voor kerstverlichting en de duidelijke uitleg welke lampjes ik moest kopen. Hoe bepaal je het juiste lampje. Dat wist ik niet. Ik had dus eerder verkeerde lampjes... Het assortiment reservelampjes voor kerstverlichting en de duidelijke uitleg welke lampjes ik moest kopen. Hoe bepaal je het juiste lampje. Dat wist ik niet. Ik had dus eerder verkeerde lampjes gekocht waardoor mijn streng het niet deed. + uitleg over verzending (wat past door de brievenbus)

Niets

Aukes

Uitstekend

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

De website komt wat rommelig over, beetje gedateerd

Frank

Bij het bestellen ging alles goed

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Ik heb niet het exacte rookstaafje gevonden dat ik zocht, maar misschien was die net uitverkocht? Het gaat om staafjes met de dennenaalden/kerstboom-geur.

Particulier

Bestelling verliep soepel. De levering duurde langer dan verwacht, maar dat kan gelen hebben aan de periode. Rond d jaarwisseling zal het wel drukker zijn.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Op de levertijd na, niets.

angela

De webwinkel is prima

niets het is duidelijk

Renee

Goede verkoper. behoedde mij van de aanschaf van verkeerde wierrook.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

de online prijs was 12,50. wel vreemd dat er dan een prijssticker van 10,50 op zit.

Frank Coenders

Prima ervaring opgedaan. Overzichtelijke site en hele snelle service.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Mij is niets opgevallen Frank wat anders zou kynnen. Ging eigenlijk vanzelf.

Thijmen de Leeuw

Modernere website