Is de bestelling naar verwachting geleverd?
Was het bestellen gemakkelijk?
Heb ik snel en adequaat genoeg gereageerd op vragen of opmerkingen?
Is tijdens het plaatsen van de bestelling en de levering voldoende info over verloop order gegeven?
Had u het gevoel dat u een veilige aankoop in mijn webwinkel kon doen?

Bram V

We hebben een rookmannetje, een aantal kaarsen en wierook besteld. De winkel heeft een leuk en authentiek assortiment, en een sympathieke uitstraling. De levering vanuit de leverancier verliep wat... We hebben een rookmannetje, een aantal kaarsen en wierook besteld. De winkel heeft een leuk en authentiek assortiment, en een sympathieke uitstraling. De levering vanuit de leverancier verliep wat langzamer dan verwacht, en daarover kregen we een net e-mailtje. Uiteindelijk ontvingen we het pakje trouwens nog prima binnen de op de website aangegeven levertijd. Ook nog een leuk presentje in de doos. Al met al een prima ervaring, met uitstekende service.

nvt

Frans bruurmijn

Snelle service en een mooi site
ik heb zelf veel houtsnijwerk uit oost duitsland gekocht mooi

niets ga zo door

Noel

Leuke webwinkel voelt nostalgisch aan maar werkt als een tierelier.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Ik zag dat je rookmot verkocht en zocht nog een rookgenerator voor de bbq helaas deze was er niet, maar je kunt niet alles hebben

C.W Kipp

Niets. Zeer mooie artikelen. Duidelijk omschreven.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

hekjes besteld erbij zetten dat ze nog niet behandelt waren ongelakt.

Florac

Naumann

Duidelijke website en snelle levering

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

De doos waarin de kaarsen werden geleverd was voor de hoeveelheid erg groot.

Eye Matter Heeze

Ervaring is goed. Je komt degelijk en betrouwbaar over. Geen hoogdravende teksten of dikke-nekkerij! Houden zo!

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Zou het nu even niet weten. Of het zou het gaan werken met een track and trace systeem inhouden (maar niet doen, als dat kosten verhogend werkt!).

Jv

👍🏻

Zou het niet weten

Gewoon goed 👍

Gewoon zo doorgaan

Mevr. K. Hol

Heel fijn! Persoonlijke behandeling ook, omdat ik per abuis teveel geld had overgemaakt en daar direkt een melding over kreeg, dat het asap zou worden terug gestort…

???