Is de bestelling naar verwachting geleverd?
Was het bestellen gemakkelijk?
Heb ik snel en adequaat genoeg gereageerd op vragen of opmerkingen?
Is tijdens het plaatsen van de bestelling en de levering voldoende info over verloop order gegeven?
Had u het gevoel dat u een veilige aankoop in mijn webwinkel kon doen?

laeremans Silvain

Niet goed

bestelling niet ontvangen

Reactie Rookmannetje.com:

Tja, als mij vertragingen van PostNL ook al worden aangerekend, weet ik het ook niet meer.

M. Vleugel

Goeie ervaring: leuk assortiment en goede communicatie over de bezorging.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Website heeft een wat oudere stijl waardoor het mij in het begin niet helemaal duidelijk was of het actueel/actief was en dus of bestellen wel een goed idee was. Maar onderaan pagina is te het... Website heeft een wat oudere stijl waardoor het mij in het begin niet helemaal duidelijk was of het actueel/actief was en dus of bestellen wel een goed idee was. Maar onderaan pagina is te het huidig jaar te zien en als je op de beoordelingen klikt kun je zien dat ze ook recent zijn. Ik vind de stijl van de website wel leuk dus daarin geen verbeterpunten, wel dus de suggestie om het wat sneller op te laten vallen dat de website wel goed onderhouden en actueel is. Zoals week aanbiedingen ook met jaartal erbij, beoordelingen overzichtje ook met datum erbij zodat je er niet eerst op hoeft te klikken,.. zoiets :)

Dirk de Ruiter

Duidelijkheid

Is prima zo

Greet koeleman

Ik vond de web winkel fijn omdat ik de lampjes vond die ik nodig had

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

weet ik niet was voor mij de eerste keer in de webwinkel

De vries

Leuke gezellige site en overzichtelijk

Misschien meer producten

Hanneke

Niks

JP Bos

Goede produkten (merken).

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Minder verpakking. Had lampjes besteld, deze werden verpakt per 3 stuks. Had ook per vier of vijf gekund (of nog meer). scheelt weer wat plastic zakjes.

YA

Bestelde verpakkingen waren blijkbaar moeilijk leverbaar. Prima opgelost door vanuit bulk verpakking te leveren (ging om lampjes). Met een grappig kaartje :)

Niets

Marjolein

Prima ervaring. Fijn dat alles duidelijk omschreven staat.

Wat kan ik in uw ogen beter doen?

Is mij nog niet opgevallen

Wim

Positief