Roobol

f jacobs

In de winkel goed, efficient en kundig geholpen. Ook goed vwb de activiteiten thuis: kundig en volgens afspraak.

H.L.Pulles

Op zich heel goed. Behalve het leggen van het laminaat.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het stofferen is op een aantal punten slecht uitgevoerd. De gebreken hebbben we 3dagen later ter plaatse bij Roobol filiaal in Breda kenbaar gemaakt. Wij mogen een passend herstel c.q welke andere... Het stofferen is op een aantal punten slecht uitgevoerd. De gebreken hebbben we 3dagen later ter plaatse bij Roobol filiaal in Breda kenbaar gemaakt. Wij mogen een passend herstel c.q welke andere vorm dan ook tegemoet zien.

Goudswaard

Zeer klantvriendelijk, duidelijke communicatie,
Mooi product

mevr Segers

Fijne winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ja, de mensen die alles op kwamen hangen, hebben niet meer gekeken of alles in orde was, waren toch een paar dingen niet goed

De Graaf

1e afspraak afgezegd. Hier was alles op afgestemd wat betreft werk etc.
Bij het ophangen van de gordijnen bleken er te weinig rollers aan de bestaande rails te zitten.
Degene die...
1e afspraak afgezegd. Hier was alles op afgestemd wat betreft werk etc.
Degene die maat komt nemen had dit moeten aangeven zodat wij dat op voorhand hadden kunnen verhelpen .

V. Beesems

Op zich prima

Geef een toelichting bij je beoordeling.

waren 2 jonge gasten die de trap kwamen doen, op zich prima aardige jongens, alleen mijn dochter zat te leren en ze waren nogal luidruchtig (voorzichtig uitgedrukt), gevraagd of het iets minder... waren 2 jonge gasten die de trap kwamen doen, op zich prima aardige jongens, alleen mijn dochter zat te leren en ze waren nogal luidruchtig (voorzichtig uitgedrukt), gevraagd of het iets minder mocht maar... geen resultaat. Leken wel 2 kibbelende vrouwen, ging over van alles, ook over werkgever, wellicht niet zo handig om dat allemaal zo hard en luid te bespreken bij klanten.
Het had ook iets netter achtergelaten mogen worden. Links en rechts zelf de naden aangedrukt en wat slierten nog afgeknipt. Het was vrijdagmiddag, misschien dat dat er mee te maken had :)

Bert van Meggelen

Nog geen goede mening, pas eerste bestelling

Jan Kerstens

Op zich prima winkel met een goed aanbod. Maar helaas bleek het gordijn niet geheel verduisterend, terwijl dat wel besteld was en bleek de aflevering niet 's ochtends (tussen 9 en 12 uur), zoals... Op zich prima winkel met een goed aanbod. Maar helaas bleek het gordijn niet geheel verduisterend, terwijl dat wel besteld was en bleek de aflevering niet 's ochtends (tussen 9 en 12 uur), zoals aangekondigd, plaats te vinden maar pas om 18.00 uur. Moest daar zelf achteraan bellen om daarover geïnformeerd te worden. Per saldo dus een onvoldoende.

M

Een goed bekend staand bedrijf waarvan de service en uitvoering ons erg is tegengevallen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bekleding is gehaast gelegd en slordig afgewerkt.

J.Janssen

Nieuwe rolgordijnen geplaatst.