Roobol

Stijn Schouwenaard

Goede dienstverlening, goed product! Mooie zaak, aardige mensen, levertijd perfect nagekomen, alleen wat onduidelijkheid (zorg) over de maatvoering. Binnen maat kozijn waar jullie een term voor... Goede dienstverlening, goed product! Mooie zaak, aardige mensen, levertijd perfect nagekomen, alleen wat onduidelijkheid (zorg) over de maatvoering. Binnen maat kozijn waar jullie een term voor gebruiken waarbij er nog mm af gaat in fabriek..

Geef een toelichting bij je beoordeling.

in de zaak niet altijd even eenduidig met de informatie en prijs was aanvankelijk niet juist. Met name het maatwerk. Dat is uiteraard ook lastig om dan gelijk alle info over het eindproduct te laten... in de zaak niet altijd even eenduidig met de informatie en prijs was aanvankelijk niet juist. Met name het maatwerk. Dat is uiteraard ook lastig om dan gelijk alle info over het eindproduct te laten zien maar mogelijk zit daar nog verbetering in! Investeer daarin want dat is en gaat belangrijker worden!
met betrekking tot de maatvoering en wat er nu mee gebeurt, dat kan transparanter. ofwel zet gewoon twee maatvoering op de bon of verander de term (die is mij nu even ontschoten maar vond hem niet gelijk logisch).

gr. Stijn

A. de Rooij

Zeer prettige winkel, waar met je mee wordt gedacht om een mooi resultaat te bereiken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er zijn voor wat ons betreft geen verbeteringen nodig.

Daniëlle

Totaal niet tevreden, er is ons een te kwetsbare vloer geadviseerd met 4 kinderen. de vinylvloer is niet goed gelegd en
voldoet totaal niet aan de verwachtingen. contact met roobol loopt...
voldoet totaal niet aan de verwachtingen. contact met roobol loopt zeer stroef.

er zijn muren beschadigd met het leggen
er zitten vouwen in de vloer, omdat de stoffeerders het vinyl hard door een hoek hebben gestrokken
en het is ook niet netjes gelegd.
...
er zijn muren beschadigd met het leggen
en het is ook niet netjes gelegd.
contact met roobol is echt een vermoeiend proces. er wordt niet geluisterd en onze klachten worden steeds door andere
mensen behandeld, waardoor we keer op keer ons verhaal moeten vertellen. ook de vergoeding van onze schade laat op zich wachten....
het liefst zou ik alles eruit trekken! voor 5000 euro aan vinyl had ik meer verwacht!

Corné

Goed geadviseerd door een enthousiaste verkoopster. Vloer is ook gelegd. Knap hoe die mannen dat kunnen doen.

Geen tips

Dorine

Super fijn geholpen in de winkel. Laminaat is ook goed gelegd en kreeg ook nog een mail met onderhoudstips. Helemaal happy

Brabers

Slechte service. Eerst voor 1000 euro vouwgordijnen besteld waarna ik na een paar dagen gebeld werd dat ze een fout hadden gemaakt met de berekening en dat de prijs 10 euro hoger zou zijn..... Slechte service. Eerst voor 1000 euro vouwgordijnen besteld waarna ik na een paar dagen gebeld werd dat ze een fout hadden gemaakt met de berekening en dat de prijs 10 euro hoger zou zijn.....
Nadat vouwgorijnen verkeerd ingemeten blijken te zijn is er eerst iemand komen kijken die het wat heeft verplaatst. Daarna is het gordijn alsnog opgehaald met de belofte dat het zo snel mogelijk terug zou zijn. Nadat het terug kwam van Luxaflex duurt het weer weken voordat het gordijn kan worden teruggebracht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dat er fouten worden gemaakt kan gebeuren maar geef daarna prioriteit aan het oplossen hiervan. In het oplossen van fouten kunt u zich onderscheiden.

Hobma

Als er iets met vloer is zijn ze bij roobol eens met de uitkomst van de leverancier.

A Tange

Niet zo best.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Slechte voorlichting over vloeren ivm vinil.

schoenmakers

Prima service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

netjes over alles ingelicht en advies gegeven.

Stephan Leenders

Prima zaak, voortreffelijk en klantvriendelijk geholpen. Ook het leggen en afwerken bij ons thuis was perfect. Op tijd aanwezig en op tijd klaar en de vloer is nog nooit zo mooi geweest.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er werkt in het filiaal aan de Woonboulevard in Breda een dame die bij voortduring boos kijkt, terwijl het volgens mij een feest moet zijn om in zo'n mooie zaak te werken. We zijn er gelukkig niet... Er werkt in het filiaal aan de Woonboulevard in Breda een dame die bij voortduring boos kijkt, terwijl het volgens mij een feest moet zijn om in zo'n mooie zaak te werken. We zijn er gelukkig niet door geholpen, want anders waren we de zaak uitgelopen.