Roobol

Neeleman

Prima concept. Alleen jammer dat er laminaat wordt gelegd door externe mensen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De meneer die laminaat heeft gelegd zou na een week terugkomen om goede afwerking te maken. Hij kwam zelf niet, maar mensen van Roobol zelf. Kwamen alleen artikel afleveren en vonden dat er slordig... De meneer die laminaat heeft gelegd zou na een week terugkomen om goede afwerking te maken. Hij kwam zelf niet, maar mensen van Roobol zelf. Kwamen alleen artikel afleveren en vonden dat er slordig was gewerkt. Het was nooit de bedoeling geweest dat die legmeneer zou komen? Onduidelijk gecommuniceerd !!! Gelukkig is mijn man handig en heeft hij het zelf moeten/kunnen doen.....

Fer Bonsel

Prima assortiment, installatie prima en op tijd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Plaklinten krullen bij schuin afgesneden hoeken om, heb daar voorlopig plakband over geplakt, hopelijk helpt dat.

C.F. Dukker

Redelijk, er is weinig tot geen ruimte voor klantwensen. Onjuiste levering van bestelde materialen, het duurt lang voordat het wordt opgelost.

Bovenstaand zegt voldoende

Nederhof

In beginsel goede winkel, maar nadat je een aanbetaling gedaan hebt, totaal niet meedenkend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Van problemen met de leverancier, maken jullie problemen voor de klant van. Lijkt mij omgekeerde wereld.
Tijdens de maatnemen is er fout gemaakt, hierdoor heeft mijn vrouw gebeld met de vestiging en krijgen we 2 opties.
1) nu doorgaan en de fout laten zitten
2) afbreken en over 2 weken opnieuw beginnen. Kortom wederom vrij nemen en de troep moest blijven liggen.
Het was ons probleem en kregen geen enkele tegemoetkoming van de desbetreffende verkoper. De man die het gelegd heeft treft in deze absoluut geen blaam en heeft tot 21uur s'avonds bij ons gezeten.
Zeer slechte service, totaal niet meedenkend en oplossingsgericht.

Yvonne

Goed advies

Robert Kuijpers

De persoon die de vloer kwam leggen was een zeer ongezouten type. Ik heb zelden zoiets meegemaakt.Order nr:2092686

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik raad u aan uw personeel beter op te leiden en niet meteen met de deur in huis vallen van "hoe gaat betalen", terwijl een flink bedrag was aanbetaald!

Utrecht

Geen aanrader

Den besten

Mooi

Both

Super

Pieter Foekens

Slechte afwikkeling na verkoop. Pas bij plannen leverdatum (ivm nieuwbouw) werd duidelijk dat alleen op vrijdagen kon worden gestoffeerd. Betekende voor 3x een vrijdag, waarvan 2x de zaterdag niet... Slechte afwikkeling na verkoop. Pas bij plannen leverdatum (ivm nieuwbouw) werd duidelijk dat alleen op vrijdagen kon worden gestoffeerd. Betekende voor 3x een vrijdag, waarvan 2x de zaterdag niet bruikbaar. Daarnaast is door Roobol niet nagemeten, zoals beloofd, waardoor nageleverd moest worden en op het laatste moment bleek dat de kosten hoger waren. Bij nabellen door Roobol is geen serieuze reactie gegeven op de ontstane problemen, wel keurig excuses aangeboden, maar daar heb ik niets aan. Niets aan compensatie of wat dan ook. Maakt mij een blijvend ontevreden klant.