Roobol

Fijne werklui) communicatie) onderneming

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er wordt op alle vlakken nauwkeurig gewerkt en met een fijne communicatie

L. Roest

Prima uitvoering. Ook correcte behandeling om een eigen fout in de afspraak te corrigeren!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wellicht extra aandacht, om de betaalcondities bij bestelling naar de klant duidelijk te maken.

Van der Beek

Goede winkel en fijn dat ze alles voor je regelen mbt het leggen van een nieuwe vloer.

J. S.hierck

Goed geholpen met het inplannen van het laminaat en lamelle plaatsen in 6 weken toppie

W.M. Scheifes

De firma Roobol heeft op een goede wijze geadviseerd en met een duidelijke planning de vervanging van de vloerbedekking in de keuken gerealiseerd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De deskundigheid en vriendelijkheid van het betrokken personeel hebben daarin een groot aandeel gehad.

Sonja Hooghuis

Dit lijkt wel een grap. Zoals gewoonlijk werkt iedereen bij Roobol weeeer langs elkaar heen. het is niet te geloven. maanden bezig geweest trap te bekleden met PVC, 8 verschillende mensen gezien... Dit lijkt wel een grap. Zoals gewoonlijk werkt iedereen bij Roobol weeeer langs elkaar heen. het is niet te geloven. maanden bezig geweest trap te bekleden met PVC, 8 verschillende mensen gezien met allemaal andere mening. Na veel zeuren geld teruggekregen. Dus supersuperslecht.

Alles kan dus beter!!!!!

Gertie de Groen

Ik ben zeer tevreden. Er was veel communicatie over en weer, telefonisch en per email, voordat de offerte rond was, omdat ik over veel dingen moest nadenken en er steeds weer wat bijkwam. De... Ik ben zeer tevreden. Er was veel communicatie over en weer, telefonisch en per email, voordat de offerte rond was, omdat ik over veel dingen moest nadenken en er steeds weer wat bijkwam. De communicatie verliep goed en alle afspraken werden keurig nagekomen. Ook over de gegeven adviezen ben ik tevreden. De vloerbedekkinglegger wil ik graag ook nog een compliment geven, hij heeft zeer goed werk afgeleverd.

C. van Leeuwen

Keurig personeel en mooie produkten

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mijn echtgenoot is met een vraag over de eindafrekening naar de winkel gegaan. De betreffende medewerkster kon geen antwoord geven maar wij zouden teruggebeld worden. Tot op heden (nu bijna 2 weken... Mijn echtgenoot is met een vraag over de eindafrekening naar de winkel gegaan. De betreffende medewerkster kon geen antwoord geven maar wij zouden teruggebeld worden. Tot op heden (nu bijna 2 weken geleden) is dat nog niet gebeurd.

Prima prijs kwaliteit verhouding

H.N. Everling

Top .goed advies, veel geduld en zeer klantvriendelijk. Hoge kwaliteit, zowel de producten als de medewerkers in de winkel en de medewerkers die het laminaat/ tapijt leggen .

Ik ben zeer tevreden!!