Het bestelde product is snel binnengekomen en voldoet aan de beschrijving.

Duidelijke beschrijving met veel details.

Heleen

Heel goed, duidelijke website. Mooie prijzen op mooie artikelen. Snelle levering.

De prijs.

Fantastische jas gekocht van Diderikson, telefonisch van te voren advies gevraagd omtrent warmtegraad, goed geadviseerd en correct verstuurd , goed verpakt en snelle levering

vriendelijk en correct, goed advies gegeven

Zeer goed! goed geholpen ook vanuit het buitenland

de service was echt heel goed. Nette emails met duidelijke informatie.

John

Top zaak
Wandelschoenen besteld plus gratis sokken. Volgende dag al geleverd netjes verpakt .
Bij open maken verkeerde maat sokken, gebeld met de winkel gesproken met Roland
deze...
Top zaak
Bij open maken verkeerde maat sokken, gebeld met de winkel gesproken met Roland
deze loste het super op mocht de andere sokken houden en hij stuurde direct de goede sokken. Ik ga hier zeker nog een keer wat bestellen.

Levering volgens afspraak

Sandalen besteld. Maat bleek niet te passen. Kon ook geen maattabel op site vinden.
Retour gezonden. Niets meer gehoord. Geen bevestiging van ontvangst. Na telefoontje van mij wanneer mijn geld komt, is 17 dagen later het geld onder aftrek van 4,95 retour verzendkosten teruggestort.

Na deze review heb ik een mail ontvangen met uitleg dat er vanwege vakantie personeelsgebrek was. Met een kortingscode van 10 euro.

Snel geleverd

Reactie Ronaldadventureshop.nl:

Beste mevrouw Groot Jebbink,
Beste mevrouw Groot Jebbink,
Zoals eerder in onze mail aangegeven vind ik het jammer dat u niet geheel tevreden bent met de verloop van uw bestelling. I.V.M. de vakantieperiode duurde het verwerken van de terugbetalingen begin Augustus langer dan de gebruikelijke week die hier bij ons voor staat. Hier gaan wij de volgende keer extra aandacht aan besteden. Aan de €4.95 die wij rekenen voor het gebruik van het retouretiket kan ik helaas niks veranderen.
Roland Jansen
Ronald Adventure Shop

S.Verschoor

Echt een topbedrijf. Tentje, stoeltje en slaapmatjes besteld. Tentje direct en overige in nalevering. Netjes overleg over nalevering of ik dat in 1 keer of twee keer wilde. Nogmaals: echt topservice!

Levering en communicatie !!!

Goede ervaring, bestelling is snel en goed geleverd

Alles prima uit gevoerd, product was stevig verpakt en voldeed 100% aan wat ik ervan verwachtte

Eindelijk eens een Meindl dames wandelschoen in de maat 43, die zocht ik al een poos, nergens hebben ze maat 43 in de dames maat, Herenmarkt 43 valt te breed.