Fam. Koper

Bij dit bedrijf krijg je nog echt iemand aan de telefoon, wat een groot pluspunt is. Mbv van foto kon ik direct de juiste keuze maken.
Bestelling en bezorging was binnen 2 dagen rond. Super!!!!

Telefonisch bereikbaar en mbv WhatsApp snel reactie en advies. Super snel en attent.
Goed product!

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Omdat een drempelhulp iets is wat je niet dagelijks koopt zijn wij van mening dat persoonlijk advies niet mag ontbreken.
Wij wensen u heel veel...
Wij wensen u heel veel gebruikersgemak.

Erik Bunschoten

Prima service en fijne medewerkster die bij ons op bezoek kwam. Wij ervaarden de acquisitie via e-mail niet als hinderlijk of spam

Punctueel, snel, komen afspraken na. Indien dit onverhoopt niet lukt melden zij zich

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn dat de samenwerking zo goed is bevallen. Wij wensen u en uw cliënten heel veel gebruikersgemak.

Hans Vermeiren

Snelle bestelling en levering van product op maat

Snelle en kwalitatieve klantenservice..
Producten op maat
Degelijk materiaal

Mimoun Makrache

Heel goed communicatie heel behulpzaam en snelle antwoord top

Top uitstekend

VVE KN03 Zutphen Kade Noord

Een zeer goede ervaring, eindelijk een bedrijf die snapt hoe het hoort3

meedenkend en klantgericht.

Reactie Drempelhulpen.com:

Wat fijn om te h oren. Dank u wel voor de mooie woorden. Wij denken graag met onze klanten mee op zoek naar een goede drempeloplossing.

luc wouters

Geweldig

alles

Snel en goed contact ,deskundige en geduldige hulp, kwaliteit product is heel goed

Zie boven

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel gebruikersgemak van het product.

Rona Buijs

Perfect

Snelle levering, je krijgt wat je bestelt, niet te duur

Reactie Drempelhulpen.com:

Hartelijk dank voor uw review.

Tonny Dunnewind

Prima en correct bedrijf om te bestellen

Netjes afgehandeld en snel geleverd

Stefan Bohte

Goede en uitgebreide keuze mogelijkheden. Snelle levering. De webshop is overzichtelijk.

Snelle levering en goede product omschrijving.