Erik Volkaerts

Zeer correct in de afspraak en zeer netjes gewerkt en alles proper achter gelaten. Zeer vriendelijk persoon..

Tremelo

Rymen August

Zeer vriendelijke en bekwame vakman. Probleem op korte tijd opgelost.

Herentals

Kocak

Snelle afhandeling.

Beringen

Appartementencomplex Sasstraat

Enorm geholpen door V&V Ontstoppingen. Wij zaten met ons appartementencomplex met een enorme ontstopping bleek. Twee weken eerder hebben wij de septische put laten legen door een ander bedrijf en... Enorm geholpen door V&V Ontstoppingen. Wij zaten met ons appartementencomplex met een enorme ontstopping bleek. Twee weken eerder hebben wij de septische put laten legen door een ander bedrijf en dachten wij dat de verstopping daarmee afgelopen was.
In de nacht is echter de schroefdeksel eraf geschoten door de volle rioolbuizen en lag onze volledige autogarage onder de uitwerpselen. V&V gebeld en dezelfde dag kwam Kenzie ons helpen. Hij heeft na veel moeite de leidingen weten schoon te spuiten en onze hele garage droog- en schoongemaakt. Enorm blij!

Aarschot

Vandersteen Jan

Probleem vakkundig opgelost. Snelle service !

Paal

Seref

Perfect, snel vakkennis, en alles zo proper mogelijk afgewerkt.

Heusden-Zolder

Driesen Rudy

Snelle en vlotte afhandeling

Hasselt

Lisa Vanderheiden

Vriendelijke en duidelijk telefonisch contact. Vriendelijke en eerlijke man die uitlegde wat hij deed en tips gaf voor de toekomst. Top service!

3550 Heusden-Zolder

C.S

Gewoonweg perfect

Heusden-Zolder

Ineke pouders

Heel aangenaam contact, enkel hadden ze gezegd dat ze mij 30 min voor het bezoek zouden contacteren en dit is niet gebeurd.

Zonhoven