Lemmens-De Geyter

De verstopping werd snel, correct en proper opgelost.
Vriendelijke technieker ook.

Zonhoven

Verbist Viviane

Vriendelijk, probleem vakkundig en proper opgelost.

Rillaar

Andre Delmotte

Vriendelijke medewerkers (telefonisch en ter plaatse), heel snel en heel accuraat en efficient

Bekkevoort

Peetermans

Ik belde op zondag en kreeg meteen een vriendelijke stem aan de lijn. Op maandagochtend wist ik dan wanneer mijn probleem opgelost zou zijn. Snel, accuraat en proper gewerkt

Zonhoven

Geybels

Communicatie verliep snel en adequaat. Snelle hulpverlening.

Laakdal

Marc

Firma V&V Ontstoppingen: zeer vriendelijk aan de telefoon en ook ter plekke. Snel en grondig gedaan. Proper werk ook. Een aanrader.

Herentals

jorn jehaes

Zeer tevreden over de service van de firma v&v. Niet alleen wat betreft de snelheid, maar ook de vriendelijkheid en de properheid van werken. We hadden problemen met de dakgoot, een verstopping in... Zeer tevreden over de service van de firma v&v. Niet alleen wat betreft de snelheid, maar ook de vriendelijkheid en de properheid van werken. We hadden problemen met de dakgoot, een verstopping in de afvoer van de regenpijp (doorheen het thuis) en werd zeer systematisch aangepakt en doeltreffend opgelost.

Aarschot

Simon Etienne

Netjes op tijd. keurig uitgevoerd zonder rommel. vriendelijke jongen.
probleem opgelost ! meer moet dat toch niet zijn toch !

thonissenlaan 28/2 - 3500 Hasselt

Storms Melissa

Prima bedrijf, werken netjes, vriendelijk personeel en een goede prijs !

Hasselt

Boey... M

Geholpen door V&V.
Geholpen door V&V.
Niets anders dan lof. Ik belde hen op een zeer laat uur en toch kreeg ik reactie. Bovendien werd direct een oplossing gezocht. Afspraak perfect nageleefd en probleem snel en professioneel opgelost. Ook na de werken, alles netjes terug achter gelaten.
Echt een aanrader. Telefoonnummer staat zelfs vast in mijn gsm. Werkelijk een topper.

Beringen