Goede service en goede prijs voor wat je er voor krijgt.

Service & expertise

Weinig,

Erg fijne webshop. Ruim assortiment en reageren erg snel. Leuke fietsen.

Duidelijke productomschrijvingen, reageren snel

Erg vriendelijke en behulpzame medewerkers. Erg fijne webshop met ruimassortiment. Snelle reactie op vragen.

- Ruim assortiment
- Vriendelijke personeel

Vriendelijke en correcte medewerkers, scherpe prijzen. Ik had een fiets besteld via de website welke direct leverbaar zou zijn. De volgende dag belde een medewerker dat de fiets helaas niet meer... Vriendelijke en correcte medewerkers, scherpe prijzen. Ik had een fiets besteld via de website welke direct leverbaar zou zijn. De volgende dag belde een medewerker dat de fiets helaas niet meer leverbaar was, maar er een betere fiets leverbaar was met extra korting.

Eigen winkel in Eindhoven waar je altijd terecht kunt voor advies en service. Scherpe prijzen.

Fietsen zijn volgens de website leverbaar, dit blijkt in de praktijk niet altijd zo te zijn.

Ik heb op maandag een fiets besteld voor mijn zoon. De fiets werd Woensdag al geleverd. Fiets zat goed verpakt en was helemaal rijklaar. Mijn zoon was super blij met deze fiets.

Zomer

Uitstekend, snelle levering en scherpe prijzen, niets meer dan lof.

Ard Krak

Goede ervaring, vriendelijke mensen en top service

Goede duidelijke voorlichting en zeer goede opvolging ivm een knopje wat op lamp mistte

Er stond is onjuist op de website. Heb daar vraag over gesteld en ben snel daarover teruggebeld. Prima afgehandeld.

Rob

Snelle levering en uitstekende service.

Prijs/kwaliteit en service

Joery

Vakkundig en betrouwbaar

Verkoper zit met zijn neus erbovenop, dus erg behulpzaam en vakkundig.

nee