Willem M

Topservice en vriendelijke verkopers

Annelies van Hout

Na gebeld te hebben wist ik dat mijn fiets snel leverbaar was. had niet gedacht dat deze de volgende dag al binnen zou zijn. Fijn ook die mail met de afspraak.

prettige communicatie en infoflow

nee

Super!!

niets op aan te merken

nee

monique

De levertijd van de fiets werd duidelijk aangegeven. Gelukkig voor mij kwam de fiets eerder dan gedacht. Rijwiel cashen carry had hem snel klaar staan voor mij om op te halen. Ik zal jullie zeker... De levertijd van de fiets werd duidelijk aangegeven. Gelukkig voor mij kwam de fiets eerder dan gedacht. Rijwiel cashen carry had hem snel klaar staan voor mij om op te halen. Ik zal jullie zeker aanraden bij mijn vrienden en familie.

Goed contact, duidelijke communicatie en uiterst vriendelijke online klantenservice

die heb ik niet

Ton

Had een fiets wat onderdelen en accessoires besteld, alles in een keer geleverd. Bedankt voor het monteren van de spullen.

Doen niet moeilijk, helpen graag

Wilma Groothuizen

Helaas was mijn fiets afgelopen weekend gesloten. Direct een nieuwe besteld hier en twee dagen later is deze keurig en zonder schade afgeleverd. bedankt voor de snelle service.

vriendelijke chauffeur en ik vond het bestellen online zeer eenvoudig

Chantal van Dommelen

Fiets besteld en snel in huis, had gespreid betalen aangekruist, werkt goed. fijn hoor met zo een dure fiets. had ebike gekocht

Gespreid betalen

Marcel v

Snelle levering, maar dat verwacht je tegenwoordig ook wel.

Verder heb ik geen opmerkingen

Henriëtte vd P

Niet gedacht dat de fiets afgelopen vrijdag al in huis zou zijn. Erg snel! de accessoires zijn zoals afgesproken keurig later nagestuurd.