Goede ervaring en snelle levering.

Mij e-bike was nergens goedkoper maar de service was er niet minder om. Kant en klaar afgeleverd, kon er zo op wegrijden

Goede prijs en snelle levering

Hilde Janssen

Mijn ervaring met Rijwiel Cash en Carry is tot op heden erg slecht. Ik had een email naar het bedrijf gestuurd met de vraag of zij 2 typen fietsen op voorraad hadden staan. Dit omdat ik twijfelde... Mijn ervaring met Rijwiel Cash en Carry is tot op heden erg slecht. Ik had een email naar het bedrijf gestuurd met de vraag of zij 2 typen fietsen op voorraad hadden staan. Dit omdat ik twijfelde welke fiets het meest geschikt zou zijn voor mij. ik kreeg als reactie dat zij 1 type niet in de showroom hadden staan, maar van het andere type zouden ze meerdere fietsen in verschillende kleuren en maten in de winkel hebben staan. Ze adviseerden mij om langs te komen dan zouden ze me beter kunnen informeren. Zo gezegd zo gedaan, ik ging naar de winkel. Maar daar bleek niet 1 fiets in de showroom te staan. Hierdoor was ik erg teleurgesteld, omdat ik helemaal voor niets naar Eindhoven was gekomen ( en Eindhoven ligt nu niet echt bij mij om de hoek). Toen heb ik 's avonds toch een fiets bij hun webshop besteld. Deze stond gewoon op voorraad, volgens de gegevens op de Webshop. Maar nadat ik de betaling had gedaan en de bevestigingsmail kreeg bleek de fiets helemaal niet op voorraad te zijn. Er zit zelfs 5 weken lever tijd op. Ik heb hierover 2x een email gestuurd naar Rijwiel Cash en Carry, maar tot op heden heb ik geen enkele reactie gehad. En ook de gegevens op de Webshop zijn niet aangepast. Volgens de webshop is deze fiets gewoon op voorraad. Kortom mijn ervaring met Rijwiel Cash en Carry is op dit moment zeer slecht en ik heb nog niet eens een fiets.

geen sterke punten

zorgen dat de webshop goed bijgewerkt is en dat het meteen duidelijk is of een fiets wel of niet op voorraad is. Ik kocht een fiets die volgens de webshop op voorraad was, echter bij de bevestiging... zorgen dat de webshop goed bijgewerkt is en dat het meteen duidelijk is of een fiets wel of niet op voorraad is. Ik kocht een fiets die volgens de webshop op voorraad was, echter bij de bevestiging van de order (na betaling) kreeg ik te horen dat de fiets niet op voorraad was en dat er nu 5 weken levertijd op zit. Dit is tot op heden ook nog steeds niet aangepast in de webshop.

Alles dik in orde

Robin

Snelle, professionele (gratis) levering.
Fiets bevalt zeer goed! Prijs is superscherp! Erg tevreden.

Hans Rouw

Snel, geode kwaliteit en weer de goedkoopste!

veel keus, snelle reactive per mail

M. Vuyk

Top advies gekregen en uitstekende omruilservice

We hadden de maat van de nieuwe fiets aan de hand van de tabelletjes verkregen, het zou een S moeten zijn. Bij aflevering werd duidelijk dat de S toch te klein was. Geen probleem, een paar dagen... We hadden de maat van de nieuwe fiets aan de hand van de tabelletjes verkregen, het zou een S moeten zijn. Bij aflevering werd duidelijk dat de S toch te klein was. Geen probleem, een paar dagen later werd er een M bezorgd en werd de S weer meegenomen. Top service ! De nieuwe fiets zit perfect en rijdt als een zonnetje...

Geen verbeterpunten, alles loopt zoals het moet lopen.

Chris V

Fantastisch

Zeer kundig geholpen en helemaal tevreden! Oh ja ik heb een Giant Aspiro E+1 gekocht wat een heerlijke fiets!

Ga zo door

Heel goed, snelle levering en vriendelijk!

Woensdagmiddag besteld, vrijdagochtend geleverd op afgesproken moment zoals afgestemd per email. Helemaal prima.
Aftersales neutraal beoordeeld, omdat hier buiten het verzoek om een review in te vullen geen sprake van is.