Liesbeth

Zeer goed! Deskundig advies met een persoonlijke benadering

Fijne helpdesk!

Niet op dit moment

Dirk

Fijne winkel, fijne medewerking. Afgelopen week voor mijn jarige zoontje de Ghost Kato-4 in de kleur titanium/black. Wat een ongelofelijk stoere, gave, degelijke mountainbike! Ik was verrast dat dit... Fijne winkel, fijne medewerking. Afgelopen week voor mijn jarige zoontje de Ghost Kato-4 in de kleur titanium/black. Wat een ongelofelijk stoere, gave, degelijke mountainbike! Ik was verrast dat dit een Duits topmerk is en niet een 13 on een dozijn fiets. Zelfs volledig afgemonteerd en rijklaar zonder meerprijs....toppie! Hij kan er weer even tegen. Tot een volgende keer

Vriendelijk en meedenkend

Ervoor zorgen dat de informatie in de webshop klopt. Dit mbt foto’s/uitvoering/omschrijving.

profijt den bosch

Geweldig fiets bedrijf een nieuwe fiets Giant argento 1 gekocht en ben uitstekend geholpen door BOB!
Raad deze fietswinkel echt aan.

Ja wordt goed geholpen bij vragen en men spant zich in voor de klant.
De mails worden prima beantwoordt.

Neen vind het prima zo.

Manon

Het was prima en ben fijn geholpen in de winkel

Fijne verkopers, goed advies

niets te klagen :)

Diderik

Prima, alles ging super

daisy

Fiets besteld via internet, levering bijna 2 weken terwijl dit niet zo was afgesproken, beetje jammer, fiets was tip top in orde, mooie fiets netjes verpakt en de bezorger kwam voor de rest ook op... Fiets besteld via internet, levering bijna 2 weken terwijl dit niet zo was afgesproken, beetje jammer, fiets was tip top in orde, mooie fiets netjes verpakt en de bezorger kwam voor de rest ook op tijd

Angela

Wij hebben super goede ervaring met Rijwiel Cash & Carry in Eindhoven, goed geholpen en duidelijk advies.

Goede service

hannah

Snelle levering vriendelijke bezorger

niets op aan te merken. Kom zeker terug als ik nog een fiets nodig heb.

Tjeerd Hollema

Goede kwaliteit fiets voor een zeer goede prijs

Rianne

Prima webshop met veel betaalbare fietsjes voor kids