Jan willem de Rijke

Prima prijs en goede service in Vorden

We hebben 2 elektrische fietsen gekocht en enkele accessoires. We zijn zeer tevreden over de hulp die we gekregen hebben en natuurlijk de prijs. We wilden ook een extra accu vanwege verdere ritten,... We hebben 2 elektrische fietsen gekocht en enkele accessoires. We zijn zeer tevreden over de hulp die we gekregen hebben en natuurlijk de prijs. We wilden ook een extra accu vanwege verdere ritten, de medewerker heeft ons uitstekend geadviseerd. Echt een fijne ervaring

Desiree

Een goede én goedkope fiets koop je hier!

Een goedkope fiets die ook nog eens erg goed is koop je hier. Geen twijfel over mogelijk. Waarom verder kijken als het hier goed is, ook eens erg vriendelijk en ze doen er alles aan om de fiets zo... Een goedkope fiets die ook nog eens erg goed is koop je hier. Geen twijfel over mogelijk. Waarom verder kijken als het hier goed is, ook eens erg vriendelijk en ze doen er alles aan om de fiets zo snel mogelijk te leveren. Geen gezeur over levertijden, gewoon de volgende dag in huis!

Aniita

Alle perfect geregeld

ik kreeg een goed en eerlijk advies bij de aanschaf van deze fantastische fiets. Ik heb verder geeen verbeterpunten. Ik raad deze online winkel zeer zeker aan!

Sandra

Erg goed

snelle levering, professioneel advies, erg vriendelijke chauffeur

nee

Tijmen

Ik had na wat interne twijfel toch gekozen voor een talon 0. Een super keuze is dat geweest. Rijwiel cash en Carry heeft me goed geadviseerd. Bedankt jongens en meisjes!!!!!!!

Jeroen

Niet gedacht dat de fiets dezelfde dag nog geleverd werd. het busje had geen bedrijfslogo maar chauffeur was erg vriendelijk en behulpzaam.

Janneke

Wij zijn ontzettend goed geholpen met onze nieuwe fiets!

Goede klantenservice en vriendelijk en geduldig personeel.

Harvy

Top ervaring

mooie fiets, mooie prijs, op tijd geleverd, klaar voor gebruik

Van der wielen

De fiets was hier als enige nog leverbaar. Heel blij met mijn nieuwe fiets: Cortina U5 Aubergine

fijn contact, aardig personeel

Leslie H

Alles is goed geregeld, niet op aan te merken

fiets kwam 2 dagen na bestelling helemaal fietsklaar thuis. Mijn vrouw is er blij mee.

Account op site werkte niet