Les opbouw
Lesauto
9.8/10
Communicatie

Roven

Ik heb super fijne lessen gehad met Rajo en ben daardoor in 1x geslaagd. Hij legt alles goed uit en bereid je goed voor op het examen. Het is gezellig in de auto en er heerst geen gespannen sfeer.... Ik heb super fijne lessen gehad met Rajo en ben daardoor in 1x geslaagd. Hij legt alles goed uit en bereid je goed voor op het examen. Het is gezellig in de auto en er heerst geen gespannen sfeer. Hij is ook heel flexibel met de lessen en de planning daarvan. Ik raad mensen aan om bij Rajo les te nemen

Nienke

Goede instructeur! Geeft op een leuke manier les waardoor je met plezier rijdt en zelfvertrouwen krijgt!! En hij bereidt je heel goed voor op het praktijkexamen!

Lex

Super goed en gezellig

Michelle Slagter

Super!

A Tiecken

Fijne rij-instructeur, komt afspraken na en laat je zelfverzekerd voelen.

Fatah

Dit is echt de fijnste rijschool van Apeldoorn. Ik heb hier voor bij twee andere rijscholen gezeten. Rayo heeft veel geduld voor zijn leerlingen en maakt altijd extra tijd voor je. Altijd relaxt en... Dit is echt de fijnste rijschool van Apeldoorn. Ik heb hier voor bij twee andere rijscholen gezeten. Rayo heeft veel geduld voor zijn leerlingen en maakt altijd extra tijd voor je. Altijd relaxt en legt je fouten ook goed uit.

Fabio luzzi van vliet

Hele fijne rijschool, rij instructeur is duidelijk en bereid je echt goed voor. In 1 keer geslaagd, zeker een aanrader.

Martin Kaper

Geweldig, twee van mijn jongens nu geslaagd derde gaat binnenkort beginnen ga zo door Groetjes Martin uit Teuge

Rijschool Nederland

Super top .