Patricia

Zijn allemaal heel behulpzaam en aardig ook de mensen aan de telefoon

Lisette

Betrokken en prima hulp

Tim Driessen

Zeer accuraat, altijd bereikbaar en zeer korte terugbel of app contacten. Zowel door de behandelaar als de administratieve afdeling.
Uitgebreide informatie en uitleg.

Perfect geholpen

P. de Smit

Mijn ervaring is zeer goed met Ridder letselschade. Vanaf het begin tot het eind altijd duidelijke communicatie en ondersteuning.
Het belang van de klant staat hier echt voorop!

Amber

Fantastisch! Altijd vriendelijk en snel te woord gestaan, luisteren goed naar je verhaal en ondersteunen je tijdens het hele traject. Heb nog nooit z'n geweldige, vriendelijke dienstverlening... Fantastisch! Altijd vriendelijk en snel te woord gestaan, luisteren goed naar je verhaal en ondersteunen je tijdens het hele traject. Heb nog nooit z'n geweldige, vriendelijke dienstverlening meegemaakt! Kan er niks slechts over zeggen en heb een fantastisch bedrag aan letselschade vergoeding ontvangen waarvan ik nooit had geweten dat ik daar recht op zou hebben!

Elze

Fijne contact gehad met de behandelaar van mijn zaak. Tijdens het gehele traject goed en heldere uitleg. Diverse keren ook gebeld met vragen en ook hier was het contact fijn en helder.

Een zeer betrokken organisatie met een groot empathisch vermogen en enorme deskundigheid op het gebied van letselschade. Zeer laagdrempelig bereikbaar en altijd bereid mee te denken.