Caasi

Hans dogger

Refurbished zooi opgestuurd, staat nergens op de website. Scherm doet niet, slechte verpakking en afwerking. Niet kopen hier, besteed maar iets meer.

Reactie Caasi:

Geachte Hans Dogger,
Geachte Hans Dogger,
Het product dat u besteld heeft "(SM-T510) LCD scherm zwart" is een origineel LCD. We hebben u meerdere malen proberen te bereiken via de telefoon/email maar helaas hebben wij u niet te pakken kunnen krijgen. Uw klacht was/is dat het product refurbished is, maar uw bij de retour zending is het volledige scherm gebarsten en kapot gegaan.
Het lijkt er een beetje op dat het monteren niet helemaal gelukt is? Ook zijn er op het LCD meerdere vingerafdrukken aanwezig (dat zal natuurlijk niet helemaal de bedoeling zijn geweest)

Remco Vd wekken

Nette snelle levering ?

Willie Lu

Erg goede service. Ik werd gebeld toen onderdeel niet op voorraad was voor alternatief

Homealone II

Vertrouwd

Wolf van Buijtenen

Goed, snelle levering, lage prijs. Wel een andere batterij dan op de foto’s. Kan nergens na gaan of deze ook a+ kwaliteit is.

Rozita Rajaee

Bedrijft heeft snel mijn product gestuurd. Kan soms door post nl vertraging oplopen.

A. Wiersma

B 7000 lijm is niet dezelfde als op de site.

Bert Wentink

Reparatiekit snel geleverd, kwaliteit kunststof laat wel te wensen over.