Caasi

Diana

Martin

Zeer snel geleverd, prima aankoop zo!

Geertje

Snelle levering, prima product voor een redelijke prijs.

Aroen

Zeer goed met snelle levering

Majid

Wees eerlijk, oprecht en transparant.

Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice. Echter er is totaal geen oplossing geboden en tot heden mijn geld niet terug gekregen.

Reactie Caasi:

Beste Majid,
Beste Majid,
Na zorgvuldige beoordeling van het geretourneerde product hebben wij destijds al geconstateerd dat het eerste geretourneerde scherm was beschadigd als gevolg van eigen toedoen. Dit product hebben wij aan je geretourneerd. Vervolgens hebben wij wederom een retour van jou ontvangen waarvan het product niet van ons afkomst was. De stempels kwamen niet overeen met onze producten. Hierdoor hebben we de retourzendingen moeten afwijzen volgens onze beleidslijnen. Dit is ook al duidelijk met jou besproken.
We begrijpen dat dit wellicht niet het gewenste antwoord is, maar we streven ernaar om eerlijk en consistent te zijn bij de afhandeling van retourzendingen. Indien er nog vragen zijn of als we op een andere manier van dienst kunnen zijn, staan we open voor verdere communicatie.
Groet,

2x micro-sd kaart (128GB) besteld, maar per
ongeluk 1 ontvangen.
Na contact (via Bol.com) zelfde dag nog
hersteld, probleemloos! Dát noem ik dus
SERVICE zonder omhaal. Dit...
2x micro-sd kaart (128GB) besteld, maar per
ongeluk 1 ontvangen.
Na contact (via Bol.com) zelfde dag nog
hersteld, probleemloos! Dát noem ik dus
SERVICE zonder omhaal. Dit bedrijf is
onvoorwaardelijk aanbevelenswaardig,..
CHAPEAU ! ! !

RJ

Bestelde goederen voldoen aan de verwachtingen. Echter, de website schreeuwt dat de bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden. En dat klopt niet. Zelfs bij telefonische navraag halverwege de... Bestelde goederen voldoen aan de verwachtingen. Echter, de website schreeuwt dat de bestelling dezelfde dag nog wordt verzonden. En dat klopt niet. Zelfs bij telefonische navraag halverwege de middag werd mij dat verzekerd, maar helaas, het werd toch een dag later.