Caasi

Snelle levering, goede kwaliteit

Frank Boer

Heel slecht, kapot product

Suleyman

Een flipcase voor mate 20pro van €27 besteld, over 2 dagen ontvangen, een GEBRUIKTE ZWAAR BESCHADIGD case. Meteen teruggestuurd en een email gestuurd, ze geven geen antwoord, wel via bol mijn geld... Een flipcase voor mate 20pro van €27 besteld, over 2 dagen ontvangen, een GEBRUIKTE ZWAAR BESCHADIGD case. Meteen teruggestuurd en een email gestuurd, ze geven geen antwoord, wel via bol mijn geld terug gekregen.

Ad Kop

Ik heb AKG Samsung oordopjes besteld bij CAASI viaBol.com Gunstige prijs voor betaald en binnen 24 uur in huis. Knap gedaan CAASI! Tot een volgende keer. Ad Leiden

J. de Bruin V.O.F.

Goedkoopste van allemaal !
Perfecte en zeer snelle afhandeling en bezorging van het Apple USB-C oplaadsnoer !
Een aanrader !
JdB te V.

rudy

behulpzaam, vriendelijk ,goede en vlugge service,niet duur en betere kwaliteit dan de originele onderdelen, echte aanrader );

Mathijs

Scherm besteld voor de iPhone 8, de kleuren zijn veel beter dan mijn vorige scherm die ik bij een andere webshop had besteld. Hier ga ik zeker nog een keer bestellen als ik iets weer iets kapot heb.

R.T. Jongsma

De volgende keer toch bij een ander

Reactie Caasi:

Geachte R.T. Jongsma
Helaas had u geen contact met ons opgenomen zodat we een passende oplossing konden aanbieden.
Max

Rob Van Delft

Fijne site, makkelijk gevonden, juiste onderdelen en goede prijs.