Renaplus

In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de verkoper?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze elektricien?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze plaatsers?

Marc Stobbelaar

Matthias was uiterst gedreven in zijn vak, rustig, niet opdringerig, en gaf ons goed advies. Had ook oren naar onze tip.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Was keurig op tijd en heeft zeer netjes werk afgeleverd.
Hij had een luisterend oor en was tevens vertaler voor zijn collega’s die op het dak werkzaam waren.
De rommel die hij gemaakt...
Was keurig op tijd en heeft zeer netjes werk afgeleverd.
De rommel die hij gemaakt heeft ook keurig opgeruimd.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Prima, was zeer duidelijk en ook handig met een stappenplan.
Alles wat besproken was met Mattias en wat er niet duidelijk instond werd vlotjes aangepast.

Luc Geerts

100% professioneel, beleefd, voorkomend, meedenkend met de klant, ruimen na de werkzaamheden ook alles netjes op.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

100% vakman, beleefd, meedenkend met de klant, ruimt na de werkzaamheden ook alles netjes op.

Zeer goed.

Marlene.piessens

Wij zijn heel tevreden,met de samenwerking met Renaplus,zeer vriendelijk en behulpzaam

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Heel professioneel en vriendelijk en heel netjes

Heel tevreden

Ben Deswarte

Héél tevreden, goed begeleid vanaf offerte tot eigenlijke aankoop. En ook de installatie is zéér vlot verlopen, was op een dikke halve dag afgewerkt. 12 panelen + batterij.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

alles prima verlopen en deskundig uitgelegd.

prima

Stef Conickx

Prima contact en overleg en goede afwerking

verzorgde installatie

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

prima contact van begin tot oplevering

Wouter

Heel capabele plaatsers, het installeren van 18 panelen (8 oostelijk en 10 westelijk) nam ongeveer een halve dag in beslag met 2 personen. Alles heel proper afgewerkt, niets op aan te merken.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

De plaatsing van de omvormer en de batterij werden ook heel netjes afgewerkt: alle kabels zijn mooi weggewerkt. Heel vriendelijke & aangename technieker. In ons geval was de aarding niet goed, hij... De plaatsing van de omvormer en de batterij werden ook heel netjes afgewerkt: alle kabels zijn mooi weggewerkt. Heel vriendelijke & aangename technieker. In ons geval was de aarding niet goed, hij heeft nog de nodige ondersteuning gegeven om deze in orde te krijgen.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Niets op aan te merken. We hebben de dag na het bezoek van de vertegenwoordiger besteld en 2 dagen later kregen we al een afspraak-/installatiedatum (ong. 3 maand later door de grote drukte in de... Niets op aan te merken. We hebben de dag na het bezoek van de vertegenwoordiger besteld en 2 dagen later kregen we al een afspraak-/installatiedatum (ong. 3 maand later door de grote drukte in de sector). Ongeveer een week op voorhand kregen we nog een telefoontje van Rena Plus ter herinnering. Het factuurbedrag was exact zoals de offerte werd opgemaakt. Samengevat: alles is heel vlot & correct verlopen. Renaplus is absoluut aan te raden!

Ook een pluim voor vertegenwoordiger Thibaut. We hadden een paar firma's een voorstel laten maken, maar hij was de enige die op het dak de nodige metingen heeft gedaan om zeker te zijn dat alle panelen er wel op konden.

Wouter De Vliegher

Van verkoop, naar plaatsing (geen sinecure tijdens een regenachtige dag) tot administratieve opvolging, in één woord : Perfect !

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

De installatie binnen vroeg een paar kleine workarounds die met een oog voor een nette afwerking werden uitgevoerd.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

We werden steeds proactief geïnformeerd. De vragen die we ons stelden werden daardoor vooraf al beantwoord.

Hembrecht Patrick

Het eerste contact met de verkoper was zeer aangenaam. Er werd ruim voldoende de tijd genomen om vragen te beantwoorden zodat we de juiste keuze konden maken. We hebben nu zelfs 3 jaar later panelen... Het eerste contact met de verkoper was zeer aangenaam. Er werd ruim voldoende de tijd genomen om vragen te beantwoorden zodat we de juiste keuze konden maken. We hebben nu zelfs 3 jaar later panelen bij laten leggen uiteraard bij Rena plus.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Ook de plaatsing gebeurde reeds 2 maal vlot en netjes. Je zag direct dat er een goed team aan het werk is.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Ook hier weer heel tevreden. Tijdig voldoende info over alle administratieve handelingen nodig om in orde te zijn met de plaatsing van de zonnepanelen.

Bruno Van Praet

Je moet het maar doen. 24 panelen leggen op 2 dagen tijd. 12 op de oostkant vanop gelijkvloers. Dag erna 12 op de westkant, met het geluk op een plat dak te kunnen beginnen. En zeker niet te... Je moet het maar doen. 24 panelen leggen op 2 dagen tijd. 12 op de oostkant vanop gelijkvloers. Dag erna 12 op de westkant, met het geluk op een plat dak te kunnen beginnen. En zeker niet te vergeten dat ik een volledig plan kreeg waar de Optimizers liggen. Dus doen meer dan wat er gevraagd word van hun.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

Klasse man. Kent zijn vak. Ben trouwens ook elektricien, maar niet op vlak van PV. Toffe samenwerking. Nu voor de 2de keer over de vloer gehad. Batterij laten installeren. En ook deze samenwerking... Klasse man. Kent zijn vak. Ben trouwens ook elektricien, maar niet op vlak van PV. Toffe samenwerking. Nu voor de 2de keer over de vloer gehad. Batterij laten installeren. En ook deze samenwerking was super.

Heel vlot.

Tom VdW

De plaatser waren zeer deskundig en zorgdragend voor ons afgewerkt huis. Ze gebruikte bescherming op de laders zodanig dat er geen beschading aan het huis te zien was.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

De elektricien is heel bekwaam. Ons huis is van 1825 en is volledig gerenoveerd. Tijdens de plaatsing was over het hoofd gezien door de verkoper dat er geen aardig liep op de plek waar de... De elektricien is heel bekwaam. Ons huis is van 1825 en is volledig gerenoveerd. Tijdens de plaatsing was over het hoofd gezien door de verkoper dat er geen aardig liep op de plek waar de transformator moest geplaatst worden. Door wat uitzoekwerk en raadpleging van de keuringsinstantie is de juiste oplossing uitgevoerd.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Het dossier is nog lopende maar ik ben zeer te vreden momenteel