Renaplus

In welke mate bent u tevreden over het eerste contact met de verkoper?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze elektricien?
Hoe beoordeelt u (de expertise van) onze plaatsers?

Wouter

Heel capabele plaatsers, het installeren van 18 panelen (8 oostelijk en 10 westelijk) nam ongeveer een halve dag in beslag met 2 personen. Alles heel proper afgewerkt, niets op aan te merken.

Waarom? Beschrijf hier uw ervaring.

De plaatsing van de omvormer en de batterij werden ook heel netjes afgewerkt: alle kabels zijn mooi weggewerkt. Heel vriendelijke & aangename technieker. In ons geval was de aarding niet goed, hij heeft nog de nodige ondersteuning gegeven om deze in orde te krijgen.

Hoe tevreden bent u over de administratieve opvolging van uw dossier?

Niets op aan te merken. We hebben de dag na het bezoek van de vertegenwoordiger besteld en 2 dagen later kregen we al een afspraak-/installatiedatum (ong. 3 maand later door de grote drukte in de sector). Ongeveer een week op voorhand kregen we nog een telefoontje van Rena Plus ter herinnering. Het factuurbedrag was exact zoals de offerte werd opgemaakt. Samengevat: alles is heel vlot & correct verlopen. Renaplus is absoluut aan te raden!

Ook een pluim voor vertegenwoordiger Thibaut. We hadden een paar firma's een voorstel laten maken, maar hij was de enige die op het dak de nodige metingen heeft gedaan om zeker te zijn dat alle panelen er wel op konden.

Score voor Renaplus: 5/5
Zou u Rena Plus aanbevelen? Ja
18 x Sunpower panelen, Huawei omvormer & batterij.