bernd niessen

Zeer professionele en bovendien zeer aangename vakmensen. Ze denken pro actief en streven naar perfectie voor de juiste prijs. Een aanrader voor alle werkzaamheden rondom reiniging , gevels en... Zeer professionele en bovendien zeer aangename vakmensen. Ze denken pro actief en streven naar perfectie voor de juiste prijs. Een aanrader voor alle werkzaamheden rondom reiniging , gevels en restauratie

Reactie Reinigingskenners.nl:

Bedankt voor je review, Bernd! We vonden het ook een leuk project om uit te voeren 👍

John M.

Was wat lastig om een afspraak te plannen ivm mijn nachtdienst, hierdoor een extra dag vrij moeten nemen. Maar uiteindelijk wel naar tevredenheid opgelost.

Reactie Reinigingskenners.nl:

Nogmaals excuses dat wij de eerste geplande dag moesten annuleren. Ook wij ondervinden hinder van de maatregelen rondom Corona. Fijn dat we het wel met elkaar hebben kunnen oplossen en bedankt voor... Nogmaals excuses dat wij de eerste geplande dag moesten annuleren. Ook wij ondervinden hinder van de maatregelen rondom Corona. Fijn dat we het wel met elkaar hebben kunnen oplossen en bedankt voor je begrip!

Klerx

Ik heb weer een nieuw huis

Reactie Reinigingskenners.nl:

Haha, nou vooruit: als nieuw dan 😜

ilse stokman

Super goed resultaat, komen de afspraken na

Reactie Reinigingskenners.nl:

Fijn dat je blij bent met het resultaat! We vinden het zelf ook mooi geworden 😀

van den Berg

Professionele aanpak van a tot z. Snelle duidelijke website, goede nette opvolging en keurig vakwerk geleverd.

Jack

Reactie Reinigingskenners.nl:

Bedankt voor je feedback, kort en bondig 👍