Martin

Zeer goed werk afgeleverd
Alles tot de puntjes uitgevoerd netjes opgeruimd en schoongemaakt
Zelfs alle ramen gewassen en ondergrond schoon gespoten
Resultaat was buiten verwachting

Davey

Geweldige service! Ik heb mijn gevel laten reinigen en daarna laten impregneren. Super tevreden met het resultaat. Offerte was de dag na aanvraag al binnen! Zeker een aanrader.

Jimmy H.

Goede service!

Goede service!

Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat van mijn gevelreiniging. Ik wilde op mijn rode bakstenen af van mijn zwarte aanslag die door de jaren heen is ontstaan. De website raadde mij vervolgens aan om dit te laten stoom reinigen en om te zorgen dat de vervuiling voor langer tijd wegblijft ook te laten impregneren. Naar contact te hebben gehad met de customer service voor het beantwoorde van mijn vragen van enkele twijfels. Heb ik een marktconforme offerte aangevraagd en ben ik akkoord gegaan.

Dennis

Top service! Supersnel de offerte ontvangen en de dakreiniging was perfect! Zeker een aanrader.

Max

Top bedrijf! Komt afspraken goed na met erg positieve resultaten.

Thijs B.

Na het voegen en reinigen van de gevel lijkt hij weer als nieuw!! Een zeer professioneel en fijne samenwerking gehad waarin mee gedacht wordt met de klant. Super blij met het resultaat!!!

Youri

Zeer professionele en fijne mensen. Fijn dat er wordt meegedacht. Afspraken zijn netjes nagekomen. Zeker een aanrader! Betreft reiniging

Rico

Onze gevel ziet er weer perfect uit!! Ze hebben het snel gedaan en de communicatie was zeer goed

Wilco

Uitstekende service, leuk personeel en alles optijd geleverd.