Ruben

Top bedrijf! Na het reinigen is ons dak weer als nieuw. Ze leveren een goede en snelle service. Echt een aanrader!

Goede service en fantastische werk!

Sjors

Uitstekende service geleverd door vriendelijk en vakkundig personeel. Het eindresultaat was top. Zeker aan te raden!

M Den Hollander

Prachtig mooi nieuw dak na reiniging. Vakmensen.

Ferry

Een concept wat bij deze tijd past! Enorm gebruiksvriendelijk zou je kunnen zeggen. Na het uploaden van mijn aanvraag kreeg ik vrijwel direct een reactie. Deze was is mijn ogen marktconform en ben... Een concept wat bij deze tijd past! Enorm gebruiksvriendelijk zou je kunnen zeggen. Na het uploaden van mijn aanvraag kreeg ik vrijwel direct een reactie. Deze was is mijn ogen marktconform en ben akkoord gegaan. Uitvoering en nazorg waren ook gewoon goed. Zeker aan te raden.

Particulier

Dak ziet er als nieuw uit, werken netjes en komen op tijd.

Ons werkgebied is geheel Nederland en België. Behalve als je vraagt naar Zeeland te komen. Dan zeggen ze dat de reistijd te ver is en dat je maar een bedrijf dichterbij moet zoeken. Maakt dus niet... Ons werkgebied is geheel Nederland en België. Behalve als je vraagt naar Zeeland te komen. Dan zeggen ze dat de reistijd te ver is en dat je maar een bedrijf dichterbij moet zoeken. Maakt dus niet waar wat er op de website staat. Zet je dan toch je twijfels bij.

Tessa

Gevel laten reinigingen en we zijn enorm tevreden. Harde werkers, komen afspraken na en een prima prijs.

Bedankt voor je reactie, Tessa. Fijn om te horen! 👍

RK

Prima prijs kwaliteit verhouding. Afspraak is afspraak. Net werk afgeleverd, hard gewerkt om alles in afgesproken tijd af te ronden. Vriendelijk en correct personeel.

Reactie Reinigingskenners.nl:

Bedankt voor je reactie, en we hopen dat je veel plezier van van je dak zult hebben!

Wouters

Erg goede service en deskundigheid! Resultaat is prachtig!

Reactie Reinigingskenners.nl:

Bedankt voor je review, we vinden de gevel zelf ook erg mooi geworden 😊