Anneke en Ben van der Ham

1 juli 2022 Vijf jaar getrouwd, met kinderen, kleinkinderen en onze gasten Zo'n heerlijk schip, met fantastische kombuis Chef en zeer hartelijke bemanning. Top avond gehad met 50 personen.... 1 juli 2022 Vijf jaar getrouwd, met kinderen, kleinkinderen en onze gasten Zo'n heerlijk schip, met fantastische kombuis Chef en zeer hartelijke bemanning. Top avond gehad met 50 personen. Bedankt Thalassa Bemanning.

Geert-Jan en Ellen Scholtens

Na 2 jaar uitstel ons inmiddels 52 jarig huwelijksfeest gevierd, samen met 75 gasten aan boord van de Thalassa.
In één woord geweldig, in alle opzichten.

Jolanda

Voor de 2e maal ons feest gevierd op de Thalassa en wederom TOP verzorgd!
Voor de 2e maal ons feest gevierd op de Thalassa en wederom TOP verzorgd!
Prachtige boot, vriendelijk personeel (voor 1 jongen was het zijn 1e dag, nou top hoor. Die moet je houden Michel ;-)) Eten super lekker en in overvloed, zo ook de bittergarnituur.
We hebben alleen maar positieve reacties gehad.
Voor nou een nog eens, hopelijk!

Leontine en Teun

Op 28 mei 2022 hebben we ons liefdesfeest gevierd. Het was in één woord geweldig. Het vooraf meedenken door Michel; de kapitein die kleinzoon Simon van 6 het roer gaf; het verrukkelijke walking... Op 28 mei 2022 hebben we ons liefdesfeest gevierd. Het was in één woord geweldig. Het vooraf meedenken door Michel; de kapitein die kleinzoon Simon van 6 het roer gaf; het verrukkelijke walking dinner, geserveerd door een top crew; de algehele feestelijke sfeer aan boord van de mooie Thalassa, het was allemaal onvergetelijk!

E. Bravenboer

3 Oktober het Jubileum gevierd van onze vereniging. Mede dankzij Michel en de gehele crew was het een supergezellige, onvergetelijke middag. de Thalassa was en is nog steeds de aanrader als je een... 3 Oktober het Jubileum gevierd van onze vereniging. Mede dankzij Michel en de gehele crew was het een supergezellige, onvergetelijke middag. de Thalassa was en is nog steeds de aanrader als je een gezellige gelegenheid zoekt.

Steffie Prenger

Ons personeelsfeestje was een groot succes, Michel denkt goed mee en het contact verloopt heel soepel. De Thalassa is een prachtig schip, met een mooi houten interieur en verschillende sfeervolle... Ons personeelsfeestje was een groot succes, Michel denkt goed mee en het contact verloopt heel soepel. De Thalassa is een prachtig schip, met een mooi houten interieur en verschillende sfeervolle ruimtes. Echt een aanrader!

B.J.Kolenbrander

50 jarig huwelijksfeest.
50 jarig huwelijksfeest.
Onze 75 gasten hebben mogen genieten van een top bediening die een gastvrijheid uitstraalde die je maar zelden in Nederland nog tegen komt, onopvallend en zeer behulpzaam werden de drankjes en het eten rond gebracht. Er was meer dan genoeg en een ieder heeft kunnen genieten van de culinaire prestaties van de kok.
Onze gasten en wij zijn onder de indruk van de kwaliteit van het eten en de drank als ook de prestatie die u en de bemanning (bemeiding) van de , 'Thalassa', ons hebben doen beleven.
Met vriendelijke maar vooral tevreden groet,

Eef en Barry Kolenbrander.

Vrouwenkoor de Sirenen Rotterdam"

Wat hebben we afgelopen zaterdag genoten van onze rondvaart over de Maas met de Thalassa. Personeel van de Thalassa, jullie hebben ons een superavond bezorgd. Zo aardig en behulpzaam. Het was... Wat hebben we afgelopen zaterdag genoten van onze rondvaart over de Maas met de Thalassa. Personeel van de Thalassa, jullie hebben ons een superavond bezorgd. Zo aardig en behulpzaam. Het was geweldig. Als de kans zich voordoet, gaan we zeker nog een keer met jullie mee. Namens iedereen van de Sirenen, bedankt?

Marrigje Hazejager Dijkshoorn

Uitstekende service zeer voorkomend en coulant. Het werd echt een feestje. Prima eten en zeer goede bediening.

Jeanette Quak namens bouwcombinatie SaVe

Prachtig schip met een meer dan fantastische 'CREW' aan boord!