Familie Goossens

Het was geweldig ! 16 april 2023 vierden we met familie en vrienden ons 50 jarig huwelijk. We maakten een fantastische tocht langs de hoogtepunten van Rotterdam aan de Maas, tot voorbij... Het was geweldig ! 16 april 2023 vierden we met familie en vrienden ons 50 jarig huwelijk. We maakten een fantastische tocht langs de hoogtepunten van Rotterdam aan de Maas, tot voorbij Vlaardingen.
De bediening was voortreffelijk. De chef kok heeft een topprestatie geleverd. Heerlijke amuses, lekkere gerechten, dessertjes, koffie, drank, alles top. Ook onze gasten waren zeer enthousiast. Het was voor ons een topdag. Dank en ga zo door !!

J.P.M. van Dam

Mooi schip. Deskundig en vriendelijk personeel.

R. Maas

Gastvrijheid staat hoog in het vaandel

YPEX

Fantastische toch in en om Rotterdam. Super gastvrije medewerkers en geweldig goed eten!

Tonny en Gert van Rietschoten

We kunnen terugzien op een zeer geslaagd feest op de Thalassa.
Wij en al onze gasten waren enthousiast over de entourage en de sfeer aan boord.
Het diner was voortreffelijk, we kregen...
We kunnen terugzien op een zeer geslaagd feest op de Thalassa.
Het diner was voortreffelijk, we kregen daar veel en lovende reacties op.
De bediening van de gehele crew was uitstekend, attent en vriendelijk.
Daarom onze hartelijke dank en complimenten.
We kijken terug op een fantastische avond en zullen een boeking op de Thalassa aan anderen zéker aanbevelen.

J.T.Transport

Zaak bestond 30 jaar.
Was een super geslaagd feest, van de gasten en ons zelf alle complimenten aan Anoek en haar crew. Eten en drinken was in één woord SUPER.
Heb ook echt geen verbeter...
Zaak bestond 30 jaar.
Heb ook echt geen verbeter puntje.
Iedereen van Thalassa BEDANKT!!!!!!

Jan van Heteren / BKN - Technische Dienst

Ons afdelingsuitje is zeer geslaagd. Niets dan positieve reacties van de collega's. Een middag door de Rotterdamse havens gevaren, genoten van de heerlijke hapjes en uitstekende maaltijd. Een... Ons afdelingsuitje is zeer geslaagd. Niets dan positieve reacties van de collega's. Een middag door de Rotterdamse havens gevaren, genoten van de heerlijke hapjes en uitstekende maaltijd. Een aanrader.

Siem en Elly van den Berg

We hebben vorige week ons 50-jarig huwelijksjubileum gevierd op de Thalassa. We zijn zeer te spreken over het geheel, vanaf de eerste contacten tot en met de eindafrekening. Het feest zelf was goed... We hebben vorige week ons 50-jarig huwelijksjubileum gevierd op de Thalassa. We zijn zeer te spreken over het geheel, vanaf de eerste contacten tot en met de eindafrekening. Het feest zelf was goed georganiseerd, de bediening was prima en het eten heerlijk. Iedereen kon op het hele schip kijken. Als we nog eens iets te vieren hebben denken we zeker aan de Thalassa!

A.H.M.M. Balk

Voor de derde keer familiedag op de Thalassa (eerste keer met nieuwe bedrijfsvoering). dit zegt genoeg

kees en Nellie Oudwater

GEWELDIG.
GEWELDIG.
22 juli 2022 hebben we met familie en vrienden onze 50 jarige trouwdag gevierd. De Thalassa lag voor ons afgemeerd aan De Esch waarna we voor een prachtige tocht via van Brienenoord een rondje via Noord, Oude Maas en de NieuweMaas, langs de skyline van Rotterdam voerden.
Met drankjes en een geweldig walking diner werden we verwend door Anoek en haar attente en vriendelijk collega's. Ook willen we een compliment geven aan de chefkok. Michel vertelde ons dat het aan niets zou ontbreken. Hij had gelijk. Mede door zijn inbreng en tips kijken we terug op een geweldig feest. Dankjewel
Kees en Nellie