Kwaliteit

Frank van den Putte

Snel met prima service!

Opvallende sterke punten:

Gebruiksaanwijzing was incompleet. Werd na 1 belletje perfect en vriendelijk opgelost+

J. van Wijk

Bestellen was simpel en duidelijk. Levering binnen de aangegeven periode

Opvallende sterke punten:

Snel antwoord en snelle juiste levering

Frank

Prima, alleen levering had iets sneller gemogen.

Opvallende sterke punten:

Bestellen en productinformatie is erg makkelijk en compleet.

Diny Louwrink

Voor 2 ramen aluminium luxaflex besteld, goed geadviseerd en snelle levering en ook de ophangservice ging snel en vriendelijk personeel.

Wij zijn zeer tevreden

Kristine Vanderwegen

Alles zeer vlot gegaan

Zeer correct, goeie service

Debby Bronsdijk

Ik mocht mijn defecte product terug sturen. Maar kan geen retour melding doen omdat jet defect is en jullie een oplossing willen zoeken. Die was er al maar nu weer wachten tot retour sturen.

Niet echt.

Reactie Raamdecoratie.com:

Beste Debby,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Beste Debby,
Bedankt voor uw geschreven beoordeling.
Een retouraanmelding wordt via ons systeem automatisch in de wacht gezet wanneer er als reden defect wordt gemeld. We hebben meteen na uw melding uw retouraanmelding handmatig goedgekeurd zodat het artikel zonder problemen retour kon worden gestuurd.
Raamdecoratie.com

Stijn

Een raamgordijn op maat laten maken en 2 weken later al netjes thuis geleverd. Prima service en product voldoet aan de verwachtingen. Zeer aan te raden

Opvallende sterke punten:

Snelheid van de productie en levering, goede kwaliteit

Leo Groenendaal

Goede prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit

Anne Fleur

Ik heb een zeer goede ervaring met Raamdecoratie.com. Een vriendelijke en deskundige medewerker heeft mij thuis geholpen bij het maken van de juiste keuze’s en heeft ook alle ramen voor mij... Ik heb een zeer goede ervaring met Raamdecoratie.com. Een vriendelijke en deskundige medewerker heeft mij thuis geholpen bij het maken van de juiste keuze’s en heeft ook alle ramen voor mij opgemeten. De collectie is ontzettend uitgebreid en de kleurstalen helpen je bij het maken van de juiste keuze’s. Ik kan Raamdecoratie.com dus echt aanraden voor iedereen die een beetje hulp kan gebruiken bij het uitzoeken van nieuwe raambekleding!!

Opvallende sterke punten:

Service, prijs/kwaliteit, snelle levertijd!

Susanne van der Vliet

Al heel vaak gordijnen besteld voor ons eigen huis en bedrijven. Zeer tevreden

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit en makkelijk te bestellen