De bestelling is correct verlopen - tevreden over het product

snelle levering - correct

Judith

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus over de kwaliteitvan het rolgordijn kan ik nog niet oordelen; over de bezorging daarvan heb ik geen goed woord over! Bij mijn bestelling heb ik gekozen... Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen dus over de kwaliteitvan het rolgordijn kan ik nog niet oordelen; over de bezorging daarvan heb ik geen goed woord over! Bij mijn bestelling heb ik gekozen voor bezorging op mijn adres. Bij het ontvangen van de factuur kwam een track code die liet zien dat mijn bestelling bezorgd was in een depot in oirschot en dat ik deze zou hebben opgehaald! Bij informeren bij raamdecoratie kreeg ik de mededeling dat mijn pakket ergens in mijn woonplaats was bezorgd....iets waar ik niet om gevraagd had en ook nergens kon terugvinden dat mijn bestelling daar was geleverd! Over het leveren ben ik dan ook op zijn zachts uitgedrukt ontevreden!

Kan er nog geen noemen

Henk

Super snel geleverd optimale service

Opvallende sterke punten:

prijs / kwaliteit verhouding is super duidelijke informatie op de site en keurig en snel geleverd

Moniek

Prima ervaring, goed product, redelijk snelle levering van maatwerk.

kwalitatief goed!

Frank

Professionele opvolging van het dossier

snelle communicatie

Robert

Na een paar keer wat staaltjes opgevraagd te hebben, die ik iedere keer snel kreeg toegestuurd heb ik een rolgordijn besteld. Deze werd goed verpakt en binnen enkele dagen bezorgd en ziet er mooi en... Na een paar keer wat staaltjes opgevraagd te hebben, die ik iedere keer snel kreeg toegestuurd heb ik een rolgordijn besteld. Deze werd goed verpakt en binnen enkele dagen bezorgd en ziet er mooi en netjes afgewerkt uit.

Opvallende sterke punten:

Correcte service en duidelijke site

particulier

Super snelle levering

alles klopte

Hilde

Correcte levering volgens voorspelling

Correct

Sandra

Fijn dat je kleurstalen kunt bestellen, en snelle levering

Opvallende sterke punten:

veel keus voor een redelijke prijs.