Marcel Brunsveld

Getipt door een vriend, daarvoor erg dankbaar! Mooie jaloezieën voor de slaapkamers besteld, zeer tevreden!

Beste Marcel,
Geweldig dat je door een vriend bij ons terecht bent gekomen en tevreden bent met de mooie jaloezieën voor je slaapkamers! Bedankt voor je positieve feedback.
Met vriendelijke...
Beste Marcel,

Thanasis Kritikos

Poor customer support and solutions

Pradeep Chotkan

Duidelijke webshop, goeie montage instructie

Beste Pradeep,
Beste Pradeep,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat je onze webshop duidelijk vindt en tevreden bent met onze montage-instructies. Als je nog verdere vragen heeft of hulp nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

mies vanthillo

Correct en de juiste info

Beste Mies,
Bedankt voor je tevredenheid! We streven er altijd naar om onze klanten blij te maken. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staat het Team van Tuiss voor je klaar.
Beste Mies,

Nynke Teijma

Tevreden

Beste Nynke,
Als je in de toekomst nog iets nodig heeft, staat het Team van Tuiss voor je...
Beste Nynke,
Als je in de toekomst nog iets nodig heeft, staat het Team van Tuiss voor je klaar.

Rene Jacobs

Prima ervaring, op tijd geleverd en goede maatvoering.

Beste Rene,
Beste Rene,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de levering en de maatvoering van ons product. Aarzel niet om ons in de toekomst weer te contacteren.
Team tuiss

E Bruggeman

Duidelijke website, goede kwaliteit, wij zijn erg tevreden

Hi Marco,
Dank voor je 10/10 beoordeling!
Super goed om te zien dat je blij bent met de kwaliteit en onze website. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe raamdecoratie :)
Hi Marco,
Dank voor je 10/10 beoordeling!

Sofie Leemans

Wij bekleden stapje per stapje ons huis met lamellen, we hebben reeds drie ramen gedaan met de stores van Tuiss. Alles is goed verlopen aan hun kant, goede service na verkoop, het nadeel is echter... Wij bekleden stapje per stapje ons huis met lamellen, we hebben reeds drie ramen gedaan met de stores van Tuiss. Alles is goed verlopen aan hun kant, goede service na verkoop, het nadeel is echter dat de koeriers niet altijd voorzichtig omspringen met het materiaal dat je bestelt. Er ontbraken daardoor stukjes in de doos maar Tuiss heeft dit direct opgelost door een setje opnieuw op te sturen. Zeer tevreden dus.

Hi Sofie,
Dank voor je positieve review!
Fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent met de producten en onze service. Wij waarderen je mening enorm!

Stef Louwes

Jaloezieën besteld perfect op maat en de juiste kleur

Hi Stef,
Dank voor je prachtige 5 sterren rating!
Heel veel plezier met je nieuwe jaloezieen! Wij zijn blij je goed te hebben kunnen helpen :)

C L Donkers

Uitstekend, wij hebben al in het verleden 2 prachtige rolgordijnen gekocht, en nu weer 2x nieuwe gordijnen. Kwaliteit en service is uitstekend.

Hi C L Donkers,
Dank voor het delen van je mening!
Fijn om te lezen dat je blij bent met onze op maat gemaakte rolgordijnen en gordijnen. Wij wensen je er heel veel plezier mee :)
Hi C L Donkers,
Dank voor het delen van je mening!